Nou, en bedankt lieve Sasha! Ging net de luier van mijn lieftallige dochter verschonen, hmm, nog niet gepoept vandaag. Ach ja, dus ik ga vrolijk verder.... Nou dat die kleintjes snel zijn! Dat heb ik geweten zeg! Jemig.. Binnen no-time, zat alles onder! Hmm, nu dus wel gepoept hahaha Met recht spuitpoep! Mama bijna in dr broek aan het plassen van het lachen, totdat ik het moest opruimen.... Weet iemand hoe ik poep van behang af kan krijgen hihi Hier wat foto's:
Aha, was dit een gevalletje 'beentjes omhoog en baby zet even kracht...'? Welkom in de Wereld Van De Spuitluiers.... Tot nu toe 1 keer hetzelfde gebeurd hier. Ik heb een goeie emmer met sop gegrepen en alles geboend (en voor het gevoel nog een paar keer eroverheen...) Er waren een aantal knuffels die in de wasmachine moesten... boenze! Enneh...dank voor het delen, ik had al een beeld na 1 foto Amber
Jeetje wat een "poepies power" explosie moet dat zijn geweest! hahahaha... Ben tot nu toe iedere keer op net tijd geweest met het luiertje ervoor houden....en ben nu dus gewaarschuwd. Meneer is hier wel de plaskampioen, de vitrage, behang, mama... alles is al eens het doelwit geweest...En dan een bigsmile geven he... Succes met schoonmaken...
haha sorry.. vind wel heel grappig.. wij hebben het ook gehad.. hup me vriend verschoont en ze liet een scheetje en alles eronder hij gillen SSCHHHAATTT... haha samen staan boenen... maar ik vrees dat het een aandenken inderdaad op je behang word
Geweldig die spuitluiers! Wij hebben dat ook gehad, had alleen niet gezien dat het zo ver was gekomen.... een paar weken later zag ik pas de vlekjes op de muur. Nooit gedacht dat het zo ver zou kunnen komen . Ook leuk, als je de eerste weken 's nachts op bed verschoon... heb toen mijn moeder maar gevraagd of ze ons dekbed even wilde wassen . Alles zat onder, inclusief wijzelf. We hebben er heerlijk om gelachen! (alles wat je kleintje doet de eerste week is lief, leuk en schattig )
@jingels.. zeker een leuk aandenken voor later De kleine meid gaat later vast niet trouwen, alleen al om deze foto @anitadejong... hoeft geen sorry te zeggen, ik lachte waarschijnlijk het hardst hihi. @natasssie.. het ergste is nog, m'n man had het bijna vorige week, had ze over zn hand heengepoept en ik maar lachen, dit overkomt mij toch niet. Het is inmiddels al schoon hoor, heb gelukkig een soort van plastic behang.