Ja, dat heb ik ook al gehad, toen ging ze plassen. Een hele waterval kwam er ineens uit hihi (gelukkig niet zo'n los projectiel als een piemeltje) Maar toen zat ook alles onder hihi
Haha geweldig, dat heb ik ook eens gehad, een van de 1e luiers die ik verschoonde na mn keizersnee. Gelukkig staat e bij ons meteen een kast aan die kant, maar daar liep het dus wellangs naar beneden op de grond.
geweldig! Sorry moest ook even lachen toen ik je foto's zag. Ik heb het zelf gelukkig nog (wie weet bij uk) nooit meegemaakt. Wel idd ook geregeld onder geplast. Dat gebeurde laatst nog onder de douche in het zwembad
Haha, herkenbaar. Mijn zoontje had ook een keer zo'n straal poep, recht in het mandje met verzorgingsproducten en inderdaad ook op de muur. Nieuw behangetje?
Haha ja dat is heftig . Dewi heeft dit ook een (paar) keer gehad, maar die ene keer vergeet ik noooit meer! Ik hoorde alleen mijn man nog roepen ow now, ik snel naar boven rennen, alles zat onder. Dus ik Dewi verder verschonen en mijn man alles van de kast vegen. En alsof het zo moest zijn poept (spuit) ze papa recht in de nek hahaha ik heb nog nooit zo moeten lachen, dat gezicht van hem. Succes!
Hihi ik krijg echt bijna de slappe lach van dit topic Mijn zoontje een keer (paar maand geleden), mijn man ging hem temperaturen....zijn hele hand en thermometer eronder
heb net heel hard zitten lachen. met alyssa hebben we dit (toch nu toe nog) niet gehad. ik zei net tegen mn man dat ie de deur open moet laten als ie haar gaat verschonen. als het dan een keer gebeurt zit het niet op het behang. wel heeft alyssa al vaak over onze handen heen geplast en ook al een keer over de handdoek van het aankleed kussen en de badcape (kon hem er nog net voor houden). heb toen ook wel staan lachen. liefs doris
Sorry, ik kom niet meer bij. Die keer dat ik dit had, stond ik er recht voor! Ik hoefde dus niet veel van de meubels en vloerbedekkiing te schrobben, maar veel van mezelf Met een Ajax-sopje en een microvezeldoekje kreeg ik alles van de vloer. Succes met poetsen!