Oh , wat moeilijk moet dit voor jullie zijn . Het is hoe dan ook niet het beste nieuws wat je kunt krijgen Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe . Groetjes Joyce
Dat méén je niet, wat afschuwelijk, verschrikkelijk zeg! Ik hoop zo ontzettend dat het geen kanker is, wat een naar bericht voor je zeg.
Lieve Yvonne, Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Ik kan me heel goed voorstellen wat je meemaakt, ik heb zelf ook iets soortgelijks meegemaakt in november. Ik was 5 weken zwanger en kreeg megabuikpijn en mijn buik was opgezet. Door de huisarts werd ik meteen doorgestuurd naar de gyn. Ik bleek op mijn linkereierstok een stuk of 5,6 cystes te hebben die een steeldraai veroorzaakt hadden. Ik moest een nacht in het ziekenhuis blijven en er werd bekeken wat er aan gedaan moest worden. Ook heeft hij bij mij een test gedaan op tumormerkers, want hij wist niet of het goed of slecht was. Uiteindelijk wilde hij mij opereren om te kijken wat het nu precies was want het was in totaal al een gezwel van 12 centimeter dat steeds groter werd, maar net daarvoor kreeg ik met 8 weken een miskraam. Toen bleek dat de cystes kleinder werden en het is dus zo dat ze agv het zwangerschapshormoon zijn gaan groeien. Nu ben ik er helemaal vanaf, ze zijn helemaal verdwenen, dus voor mij is dit goed afgelopen. Maar ik weet als geen ander wat een dergelijk bericht dat het misschien wel kanker is met je doet. Je wereld staat gewoon echt even stil op dat moment en ik kon alleen maar huilen. Ik hoop zo ontzettend voor je dat het dat niet is en dat het voor jou ook helemaal goed gaat komen. Liefs, Jude.
wat een klote nieuws zeg! Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen, en ik hoop met je mee voor de uitslag waar je op hoopt.
Sterkte meid en ik hoop natuurlijk voor je dat het vocht blijkt te zijn (ook al is dat ook erg) Een dikke knuffel
Jeetje meis, wat een vreselijk nieuws! Ik krijg het hiet helemaal koud van! Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe! XXAnnalise
jee. dank jullie wel voor alle lieve reacties! heb dadelijk om 15.30 de MRI. maandag pas de uitslag daarvan en wellicht vrijdag al van bloedonderzoek Hou jullie op de hoogte groetjes!
Hoi hoi, Sterkte tijdens de MRI, hopelijk duurt het niet al te lang, heb er onlangs ook eentje gehad en het was best te doen. Ik denk aan je, Bibu !
Ben idd wel een beetje nerveus voor de MRI, maar ik denk dat ik het allemaal het beste over me heen kan laten komen... heb weinig keuze ;-
Je moet inderdaad proberen rustig te blijven, ze helpen je er daar we doorheen hoor meid ! Ik zal een kaarsje voor je branden, helpt wel niks maar misschien dat het idee je wat rust geeft.
De juiste woorden voor zulk rotnieuws zijn niet te vinden.. maar ik wil je heel veel sterkte toewensen!
Wat een vreselijk rot bericht zeg! Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen en ik hoop op het beste. Gr Droom