@ Bibu: MRI viel idd erg mee. ben zelfs in slaap gevallen van moment tot moment. ik denk dat je kaarsje zover al geholpen heeft Komende vrijdag krijgen we de uitslag van het bloed en de MRI. Ze wilden ons eerst afschepen met een afspraak op maandagochtend. Voor mij is er dus geen verschil tussen maandagochtend en vrijdag laat in de middag. Ik heb geeist dat ik voor het weekend wat weet, gelukkig konden ze dit wel begrijpen.... Dus vrijdag weten we het... Mijn Man is echt de allerliefste schat op de hele wereld. Hij was er de hele tijd bij en heeft daarna lekker voor mij gekookt. Nu laat ie mn bad vollopen. Ben echt met een engel getrouwd! wat de uitslag ook zal zijn ik ben blij dat we elkaar hebben! Dank jullie wel voor jullie steun enne... ik hou jullie wel weer op de hoogte! Groetjes!
Jeetje Kuitje wat een bericht. Heel veel sterkte meid en ik hoop een positieve uitslag vrijdag. Ben er stil van ...
Hoi Yvonne Heel veel sterkte gewenst! Ik hoop op het allerbeste voor je en dat 2007 toch nog jouw jaar mag worden! Liefs Marie
Wat erg meid ! Zoiets hoop je nooit te mt horen bij een bezoek ad gyn ! Ik denk aan je ! Gelukkig heb je al heel veel steun aan je mannetje en hier vind je ook zeker en vast luisterende oortjes ! Wil je heel veel sterkte wensen en steun aan elkaar xxx
Hoi hoi, Ben blij te horen dat de MRI meegevallen is. Wat een heerlijke vent heb je toch als ik het zo mag zeggen, die van mij is ook zo`n lieverd. Heel veel succes met wachten tot vrijdag, goed dat je voor jezelf opgekomen bent. Ik blijf voor jullie duimen. Liefs, Bibu !
Yvonne, Jeetje meis lees het nu pas. Gelukkig heb je veel steun aan je mannetje, laat je maar lekker vertroetelen hoor! Ik wil je veel kracht en sterkte wensen morgen als je de uitslag krijgt en ik zal aan je denken. Liefs Mirre
vandaag alleen maar leuke dingen gedaan ter afleiding.. Lekker naar de stad geweest en wat kleren gekocht enzo. Mn man is verslaafd aan de X-box. Ik absoluut niet, maar nu ben ik toch overstag gegaan. heb het spel viva pinata gekocht. Ben net maar gestopt. Erg leuk en een hele goeie afleiding van alle shit. Morgen lekker naar mn moeder toe, tot ik naar het ziekenhuis moet... Zoals beloofd; ik hou jullie op de hoogte! Liefs Yvonne
jee meis ik lees je topic nu pas, wat een verschrikkelijk naar nieuws..ik zal vandaag een kaarsje voor je branden voor een goede uitslag...Duim en hoop heel hard voor je! Sterkte en een dikke knuffel Pjetje
Weet niet hoe laat je naar het ziekenhuis moest, maar ik hoop dat je inmiddels positief bericht hebt gekregen. We wachten het af...en steken een kaarsje aan voor je. Mirre