Fijn begin van 2007, maar dan heel anders.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kuitje, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Heel veel sterkte gewenst!

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    lees het net pas .........jemig meid dat is niet niks.......fijn dat je hubbie zón lieverd is......hoop dat de uitslag beetje positief uitvalt....zal voor je duimen.sterkte.

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    sterkte! hopen op goed nieuws!

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hoop dat de uitslag ositief was! In ieder geval veel sterkte

5. Kuitje

Kuitje Niet meer actief

Nou helaas geen goed nieuws.
    Het is een cyste in de eierstok.
    Ongeveer 7 cm. gelukkig was het bloed in orde, dus geen kanker, maar dat weten ze pas zeker als de cyste eruit is (omdat het ingekapseld zou zijn, zou dit misschien niet in het bloed te zien zijn).
    Gyn was er een beetje van ondersteboven. Dit had hij nog nooit meegemaakt bij zon jong iemand...
    Hij durfde eigenlijk ook nog niet definitief te zeggen of het er helemaal uit moest of misschien maar een deel. Hij was voor 'redden wat er te redden valt', aangezien het mijn enige eierstok is.

Hij gaat maandag overleggen met een oncoloog en een of andere hoogleraar. Ik hoor maandag in ieder geval wel wat ze er aan gaan doen en in hoeverre de eierstok misschien behouden kan blijven.

Ik heb het zonet ook pas aan mijn ouders verteld. Die konden het gewoon niet geloven... 2 keer hetzelfde in zon korte tijd. Meteen ook maar mn schoonouders ingelicht. Dat vondt ik nog het aller moeilijkst....

Ik heb nu ff behoefte aan een stevige borrel. en die heb ik mijzelf dan ook maar ingeschonken.

Aan de ene kant ben ik erg verdrietig omdat kinderen krijgen erg onwaarschijnlijk zal zijn, maar aan de andere kant ben ik dan ook weer blij dat we er op tijd bij zijn, mocht het inderdaad kanker blijken te zijn..

Ik weet niet, klink stom, maar ik ben blij dat ik het in ieder geval weet...

Ik vindt het in ieder geval fijn dat ik hier bij jullie op het forum terecht kon met mijn verhaal. Ik heb veel steun gehad aan jullie reacties en ook wel veel kracht gekregen om ook dit weer het hoofd te bieden en verder te gaan..

Mijn levensmotto was eens en zal ook altijd blijven: "what doesn't kill you makes you stronger"

Met vriendelijke groeten,
    Yvonne

6. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    sterkte meid, en ik duim voor je dat ze nog wat kunnen behouden voor je!

dikke knuffel!

7. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    O Yvonne, wat erg joh, sterkte! Maar misschien komt het toch nog goed en kunnen ze je eierstok toch nog behouden! Ik duim voor je.

Ik had dus ook cystes van totaal 12 cm aan 1 eierstok en die zouden ook operatief verwijderd worden. Ook tegen mij werd gezegd dat het waarschijnlijk geen kanker was, maar dat ze dat pas zeker wisten na de operatie. Dat is heel erg als je zo in onzekerheid zit, ik weet er alles van. Mij werd ook verteld dat het zeer uitzonderlijk is als je zo jong bent. Maar ja, wat heb je daar aan, als het je zelf wel treft.

Liefs,
    Jude.

8. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    heel veel sterkte,ik zal aan je denken maandag,en hoop dat ze idd nog iets kunnen redden...

9. Niet meer actief

Sjees! Wat een ongelofelijk kut nieuws zeg :confused:
    Heel veel sterkte meis de komende tijd.

Dikke knuffel

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meid

Wat een k*tnieuws zeg!Ik hoop voor je dat er toch nog wat te redden valt.In ieder geval wil ik je de aan komende tijd heel veel sterkte wensen!

Liefs Claudia

11. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    heel veel succes maandag en veel sterkte en geluk voor de komende tijd (en de tijd daana natuurlijk).
    groetjes, liefs Jikke

12. Niet meer actief

Heel veel sterkte meid!

13. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh meid wat ontzettend naar! Heel veel sterkte!

14. esther75

esther75 Lid

14 jul 2006
    91
    0
    0
    juf
    Ik wens je heel veel sterkte toe!

15. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ik hoop echt dat het allemaal alsnog mee zal vallen...wat naar allemaal zeg! Ik wens jou en je hubbie heel veel sterkte toe!

Liefs,
    Krullebol

16. Niet meer actief

Heel veel sterkte,

hielkje

17. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Wat erg meid ! Vind het heel erg knap dat je nu wat rust hebt doordat je weet wat er speelt. Je bent echt sterk.
    Houd je aan je levens motto, ik zal voor je duimen en ik wil je alle goeds voor de toekomst wensen !

Liefs, Bibu.

18. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hoi Kuitje,

Jeetje wat heftig allemaal.
    Blijf de moed er wel inhouden, misschien kunnen ze een deel nog sparen.
    Mijn moeder heeft voor mijn geboorte hetzelfde gehad op 21 jarige leeftijd. Je wereldje stort echt even in. Met één eierstok en wat hormoonpillen heeft mijn moeder toch nog drie dochters op de wereld gezet. Verlies dus nog niet alle hoop!

Groetjes Franka

Deel Deze Pagina