Fijn dat dieeten.. NOT !

Discussion in 'De lounge' started by chantal1984, Jun 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey meiden,

Ben al een tijdje aan het lijnen en het gaat goed en ben ook super trots op mezelf maar waarom gaat het nou altijd van plekken af waar ik het niet af wil ?

Ik hou echt geen tieten meer over, nu snap ik wat theezakje inhoud :x ..

Hebben meer meiden hier last van tijdens het lijnen ?? En wat doen jullie daar aan ..

Welke dieeten doen jullie eigenlijk ?? ik het accupunctuur dieet ..

2. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Heel herkenbaar...vooral die theezakjes, ook ik weet nu pas wat ze nou eigenlijk bedoelden, ik heb ze nu zelf :x helaas. Maar goed, het begin is er, ik lijn niet streng maar let gewoon heel erg op met wat ik eet en vooral met wat ik NIET eet. Ik sport 2x per week in een infrarood cabine en daar ben ik erg tevreden over. Doorzetten maar, leuk is anders helaas. Succes!!

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Nu voor mij ff geen gedieet..

heb vanalles wel gedaan: herbalife, wieght watchers, precon, dietiste, spray-u-slank, pillen en druppels thee.. en uiteindelijk kost t klauwen met geld ipv kilo's..
    Zelfs een maagbandje heeft in 3 jaar een 20 kilo gewichtsverlies geleverd.. ook niet super...

Na de zwangerschap en bv-periode ga ik Balans weer oppakken..( Methode bedacht en uitgeschreven door Geertje van der Meer) ( hoop dat link naar haar site werkt: www.geertjevandermeer.nl
    Dat is gewoon, normaal eten.. geen gekke dingen geen getel van calorieën ofzo..
    Gewoon een andere manier van eten waar t hele gezin aan mee kan doen ( want 2 potjes koken is niet mijn hobby)

Share This Page