Ik moet zeggen dat 1 x plassen nog wel prima was, 2 x acceptabel, maar 3 x is toch echt wel een ondrerbreking van je nacht Tel daarbij rare dromen en vaak nachtmerries en het feest is compleet. Plassen jullie ook zo vaak? Lotgenoten gezocht
Ja, meestal moet ik er 5x uit en soms wel vaker! En inderdaad rare (enge) dromen! Ga ik absoluut niet missen aan de zwangerschap straks.
Woow dan valt 3 x wel mee! Nee dat ga ik na de zwangerschap ook echt niet missen, foei, zo realistisch die dromen
Ik word de laatste weken telkens om de twee uur wakker, moet eigenlijk elke keer wel naar de wc maar doe m'n best het op te houden. Meestal red ik het met twee toilet bezoekjes.
Jaaaa herkenbaar soms moet ik zo nodig dat mijn buik er gespannen door aanvoelt. Vannacht ook en ondertussen droomde ik dat het al weeën waren.... Oepsss
Ben nu 19 weken zwanger en door rare dromen word ik inderdaad wel een aantal keer per nacht wakker (gelukkig niet elke nacht). Vaak draai ik me dan weer om en slaap dan weer verder, dus dat valt me nog wel mee (al zijn die rare dromen idd niet echt fijn). Plassen hoef ik gelukkig een stuk minder. Vaak moet ik nog een keer voordat ik echt in slaap val, maar tot nu toe dan in de nacht max. 1 keer. Ben daar wel blij om, want van elke nacht meerdere keren de trap op en af moeten zou ik inderdaad niet vrolijk worden
Pfff hou op schei uit! Ik kom er gerust 3x per nacht uit en idd die dromen! Gelukkig heb ik om de zoveel dagen een nacht die ik wel goed doorpak...maar ik zal blij zijn als de kleine meid een ander mikpunt dan mijn blaas vind
Och heb serieus nachten dat ik er om het uur eruit moet. Dacht ga met een deken op de wc zitten, heb zelfs serieus erover gedacht een luier om te doen maar dat vond ik toch te ver gaan Maar ja hier ook een en al plasellende, ben een lopende kraan!
, hier moest ik stiekem toch wel ff om lachen, zag het al helemaal voor me, een slapende dame op de wc
Als ik geluk heb 3 keer, vaak wel 5 keer. Ik slaap ook gewoon heel licht ook. En ik zit nog in het begin van mijn zwangerschap...dat wordt wat!
Pffff ja.... super herkenbaar inderdaad... Als ik heel veel geluk heb moet ik 2x maar meestal 3-5 x Soms aan het begin van de nacht echt ieder uur.. zucht...vermoeiend...
Ik moet zeker 4 keer per nacht plassen. Gek wordt ik ervan. Dromen doe ik ook heel erg. Gelukkig heeft het nog geen invloed op mijn humeur maar vind het wel vervelend.
3 à 4 x per nacht, ben een lichte slaper. Ik moet vooral niet denken ik ga t proberen op te houden als ik eenmaal aan plassen gedacht heb moet ik ook.
Ik droom me suf.. vaak nachtmerries.. ik kan er hele boeken over schrijven. Al krijg je dan wel harry potter boeken die in werkelijkheid nergens over gaan lol. Plassen.. ja zeker ook een 3x per nacht, en vaak dan word ik wakker met harde buiken omdat me blaas al eigenlijk te vol zit lol