Fijn, dat getrappel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door EdN, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Oohh dat lijkt mij ook vreselijk! Alles al gedaan wat de bevalling op kan wekken? Ala de gelukkige huisvrouw :p..(alleen het opwekken dan hé uit de film ;))

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.826
    3.612
    113
    Haha, neuh, dat dan weer niet, ik zit in een fijne zelf opgelegde spagaat van heel zen denken 'het komt wanneer het komt' en tegelijkertijd 'aaaaaaaaaaaaah, kom er uit, kom er uit, KOM ER UIT!!!' :D

3. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

21 okt 2013
    120
    0
    0
    lol ben ik dan zowat de enigste die het juist schattig vind dat ze beweegt als ik ga slapen? Die van mij is ook vaak snachts wakker, en voel ze dan flink voorbij komen zetten. Meestal leg ik dan me hand op me buik om haar nog veel beter te voelen en val als een blok in slaap. Ook niet altijd fijn btw als ze tegen je ribben aan trappelt.. of een beuk onderin geeft ha ha. lol vooral onderin.. dan voel je soms wel wat mannen lijken te voelen en gaat het van "OEF" ha ha.

Fat Plok Plok is btw idd de hik. Die van mij heeft dat elke dag. Meestal start ze hier met de hik en daarna gaat ze weer eens lekker goed liggen.

4. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    Ja hoor hier ook. Al weken ben ik uren wakker midden in de nacht. Ik kan ook echt janken ervan. Mijn emoties ben ik inmiddels al niet meer de baas. Ik ben er echt soms kapot van. Overdag ben ik nu nog bezig en merk ik het niet altijd. Maar vervolgens slaap ik om 21.00u Super vast om dan weer rond 2/3 uur wakker te worden en pas weer in slaap te vallen tegen de ochtend 6/7 uur. En dan als mijn dochtertje wakker is, ben ik dood!

Zeker niet leuk, dus ik snap je zeker. Al is het idd zo dat ik zeker zou kiezen hiervoor dan dat ik de baby niet zou voelen. Maarja, Als de baby er is zijn er nog genoeg slapeloze nachten. Ik ben bang dat ik kapot ben tijdens de bevalling. We zullen zien....

5. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw

hahaha nou met je humor is iig niks mis ;) succes met de laatste loodjes! :D

6. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik dacht dat ik de enige was.
    By my is het letterlijk de hele dag door en snachts.
    Soms denk ik slaapt zij wel?
    Ze schopt tegen me ribben aan en soms denk ik echt van wat doe je allemaal..ik vind het wel schattig aan de ene kant maar soms denk je echt van oke nu ophouden aub

7. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik kan er nu nog heel erg van genieten maar kan me voorstellen dat je het op het eind goed zat kan zijn. Een baby hoort je NA de geboorte wakker te houden, niet nu al! Ik ben al een paar keer 's ochtends wakker getrappeld, zul je net zien, een ochtendkind tussen de avondmensen ;) Maar met dit in gedachte zal ik ervan genieten zolang het kan :D

8. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Oh echt? Oh nou daar zal ik echt op letten!
    Alhoewel mijn zoontje eenmaal uit m'n buik ook zo motorisch onrustig was, met alleen maar melk ;).
    Zo had ik ook gehoord (maar ik weet niet of dat zo is) dat kindjes met koemelkallergie in de buik al reageren op melk. Maar dat wist ik natuurlijk destijds niet.
    Mijn zoontje had dus KMA. En nu ik weer zwanger ben zal ik daar ook 's op letten. Maar ik heb zomaar het vermoeden dat dit kindje rustiger is, nergens op gebaseerd. Maar dat gevoel heb ik :).

En bewegingen en schopjes vinnik genieten, begrijp me niet verkeerd....maar B.eau dacht in m'n buik lekker te kunnen voetballen ofzo ;);).

9. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tijdens mijn zwangerschap ging mijn zoon ook midden in de nacht een houseparty geven in mijn buik

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.826
    3.612
    113
    Ik typ dit allemaal wel huilend hoor ;)

Deel Deze Pagina