vandaag heb ik echt een fijn gesprek gehad met mijn moeder! we hadden het opeens over zwanger worden enzo blijkt dat mijn moeder er ook best lang over heeft gedaan voor ze zwanger was er was verder ook niks met haar aan de hand (of mijn vader) het duurde alleen langer... ook voor dat ze de tweede kreeg heeft het 4 jaar geduurd en daarna 1 1/2 jaar voor dat ik er was... dat heeft me tog weer even gerustgesteld en heerlijk om er zo met je moeder over te praten heb weer alle hoop terug gekregen!!
Dat is fijn voor je meid!! Lucht af en toe zo lekker op he?! Even lekker met je moedertje kletsen Ik doe niets liever..... Mijn moeder is bij de eerste ook ruim een jaar bezig geweest.... Weet iemand trouwens of dat iets erfelijks is?! Klinkt misschien wel dom, maar vraag het me gewoon af....
zeker geeft dat rust. Mijn moeder is de KID fase ingegaan en toen ze op de laatste controle kwam voor de inseminatie bleek ze spontaan zwanger te zijn. Ze heeft ook 5 miskramen gehad. En uiteindelijk 3 gezonde kinderen via de "normale" bevruchting geboren. Mijn vaders broer en zus hebben ook meer dan 3 jaar erover gedaan om zwanger te worden. Dus wij gingen ook van een lange tijd uit. Gelukkig waren we in 2 rondes zwanger. Maar mss omdat we ervanuit gingen dat het lang zou duren en we er daarom niet zo mee bezig waren is het toch zo snel gelukt. Ik hoop dat de rust bij jou ook zo'n vlotte uitwerking heeft.
Ik moest wel bij de vk aangeven of mijn ouders miskramen hebben gehad maar hoe lang je moeder over het zwanger worden deed, dat weet ik niet of dat erfelijk is. Mss een goede vraag voor de vk?
Mijn ma was 3 keer in eerste ronde zwanger. Ik was in 2e ronde zwanger helaas MK, nu 2e ronde na mk. Maja zegt weinig denk ik. Ja kan wel je supervruchtbaarheid van je moeder geerfd hebben, maar stel dat je vriend geen goed zaad heeft ? Of stel dat je moeder wel goed vruchtbaar was maar dat het een poos duurde doordat het zaad van je pa niet goed was ? Snappie ?
@ladyrast : Ja echt fijn het om lekker met je moeder te praten. Ik vind dat echt ook heel fijn. Mijn moeder weet ook overal antwoord op en uiteindelijk klopt het ook nog wat ze zegt. Ik praat niet met mijn moeder over dat we bezig zijn met zwanger worden, want wilde dit eigenlijk als verassing houden. Maja nou duurt het wel erg lang dus zit eraan te denken om het binnenkort toch te zeggen. Kunnen we er lekker samen over praten. Dat lijkt mij ook, denk ook niet dat het erfelijk is. Liefs meliske