Gekneusde teen blijft dik

Discussie in 'De lounge' gestart door julia80, 5 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    Onze zoon heeft 6 weken geleden op vakantie zijn grote teen heel erg bezeerd. omdat hij echt geen Aansteller is en echt heel erg veel pijn had en hij er echt niet op kon staan hebben we meteen een arts opgezocht (we zaten op vakantie in Frankrijk). Daar is een röntgenfoto gemaakt en er waren geen afwijkingen op te zien.
    3 weken later zijn we naar onze eigen huisarts gegaan omdat het nog steeds dik was en hij nog best veel pijnklachten had. Zij gaf aan dat de stand normaal was en dat het wel 2 maanden kon duren eer dat het weer normaal was. Nu drie weken later is het eigenlijk nog steeds dik, dat wil zeggen het lijkt niet zo zeer gezwollen maar het is vooral heel hard.
    Mijn man heeft zelf als kind zijn grote teen gebroken maar kwam daar pas na 2 weken achter. Bij hem was er geen röntgenfoto direct gemaakt dus dat was anders.
    Ik moet wel zeggen dat zoon wEl gewoon alles doet (ook voetballen).
    Heeft iemand hier ervaring mee? Toch nog even afwachten of weer terug naar de ha?

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Ik had in het voorjaar mijn teen zwaar gekneusd en ik heb daar heel lang heel veel last van gehad. Echt heel vervelend, hij was ook heel lang dikker dan normaal.

julia80 vindt dit leuk.
  3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.568
    113
    Ik zou afwachten. Vooral omdat hij er wel mee voetbalt.

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Als hij er geen last van heeft zou ik afwachten. Een gekneusde vinger kan bijvoorbeeld ook dikker blijven dan voorheen.

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    Bedankt voor alle reacties. Hij voetbalt er inderdaad wel mee maar is gewoon echt zo'n jongen die altijd graag voetbalt en een bikkel zeg maar maar heeft toch wel regelmatig pijnklachten.
    En @Dubbelgeluk was jouw teen ook hard en benig? Ik heb zelf vaker een gekneusde vinger gehad maar dan was juist altijd het zachte weefsel gezwollen.

6. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Ja, hij was bijna niet buigbaar, ik kon heel veel weken niet hardlopen. Maar als je twijfelt kan je altijd naar de huisarts gaan. Mss had ik dat ook moeten doen. Het deed heel lang heel veel pijn.

julia80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina