Fijn merk zwangerschapskleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik kan het echt niet vinden deze keer.
    Is er iemand met een tip voor een fijn zittend en leuk merk?

Mama Licious: is betaalbaar maar de kwaliteit is echt slecht. Twee dingen gekocht een vest en tuniekje na 1 x wassen pluizig, pasvorm uitgelemmerd.

Noppies: een dure broek gekocht, maar het elastiek te stijf en daarom steeds een rot gevoel in mijn buik.

Huismerk van Prenatal: ook pillig na 1 keer wassen en zweetstof.
    :(

2. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Ik ben bij miss etam geslaagd voor fijn zittende jeans, die je zelfs een aantal dagen aan kunt, zonder dat 'ie helemaal los om de benen gaat zitten. Online kun je verder wel kleding van noppies vinden wat betaalbaar is.
    Verder gewone basic shirts die wat langer zijn blijven dragen......

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Esprit!

4. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    hier ook zw kleding van miss etam, idd de jeans blijft goed zitten, blijft prima in de was, en gaat niet loszitten..

en bij de h&m vind ik de iets sjiekere zwarte stretch broeken heel fijn zitten (gaat ook niet loszitten) en blijft ook super goed in de was.. heb ze gekocht voor het werk en deed ze elke week de was in en weer eruit en aan, en bleef gewoon super goed.. het merk van h&m heet: mama :)

5. Ziezo1980

Ziezo1980 Lid

14 dec 2010
    88
    0
    0
    H&M voor jeans en verder koop ik normale kleding! Gewoon leuke stretch jurkjes en tuniekjes van goede kwaliteit. Vind ik veel leuker!

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    H&M zeker voor de broeken!

Voor de rest Love2wait ook errug goed.

7. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Mijn voorkeur gaat toch naar mamalicious voor broeken.
    In de h&m broeken en die van de prenatal zit zo'n domme elastiek bovenin wat mij knelt.

Qua truitjes heb ik gewoon wat langere tsshirts met soms een buikband erover. Geen positieshirts dus.

Mijn broeken van mamalicious blijven overigens wel mooi

8. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Hier blijven de broeken van mamalicious ook heel mooi. Verder heb ik een broek van esprit en die is wel fijn maar heeft geen hele hoge band.

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik draag nog steeds ( raar maar waar ) mn normale heupbroeken
    verder gewone leggings met tuniekjes ( o.a. vero moda of hema ) rekken lekker mee
    ondanks mn behoorlijke bui, heb ik nog niks aan positie kleding gekocht ;)

10. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Queen mum broeken, prijzig maar blijft erg mooi! En verder koop ik ook zo min mogelijk positiekleding, dan heb ik er na de zwangerschap tenminste ook nog iets aan :)

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Esprit, H&M en HEMA heeft fijne 'mama basics' die van goede kwaliteit zijn, vind ik! (iig leggings, t-shirts)

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik denk dat het heel erg persoonlijk is....

van mamma licious heb ik 1 broek gekocht en die heb ik altijd aangehad (nu nogsteeds hihi)...
    miss etam vond ik een rotbroek (idd het elastiek bovenin) en van h&m had ik een skinny gekocht die ik hooguit 2 keer aan heb gehad omdat ie gewoon te klein werd....

bij bristol heb ik basic shirts gehaald (1 maat groter) en die zaten tot op het einde nog goed... en die kan ik nu ook nog aan!

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Esprit en Mamalicious. Ik vind de buikband bij een broek van overige merken helemaal niet lekker zitten.

En verder basis shirts ed. van Esprit of Prenatal.

Deel Deze Pagina