Ik kan het echt niet vinden deze keer. Is er iemand met een tip voor een fijn zittend en leuk merk? Mama Licious: is betaalbaar maar de kwaliteit is echt slecht. Twee dingen gekocht een vest en tuniekje na 1 x wassen pluizig, pasvorm uitgelemmerd. Noppies: een dure broek gekocht, maar het elastiek te stijf en daarom steeds een rot gevoel in mijn buik. Huismerk van Prenatal: ook pillig na 1 keer wassen en zweetstof.
Ik ben bij miss etam geslaagd voor fijn zittende jeans, die je zelfs een aantal dagen aan kunt, zonder dat 'ie helemaal los om de benen gaat zitten. Online kun je verder wel kleding van noppies vinden wat betaalbaar is. Verder gewone basic shirts die wat langer zijn blijven dragen......
hier ook zw kleding van miss etam, idd de jeans blijft goed zitten, blijft prima in de was, en gaat niet loszitten.. en bij de h&m vind ik de iets sjiekere zwarte stretch broeken heel fijn zitten (gaat ook niet loszitten) en blijft ook super goed in de was.. heb ze gekocht voor het werk en deed ze elke week de was in en weer eruit en aan, en bleef gewoon super goed.. het merk van h&m heet: mama
H&M voor jeans en verder koop ik normale kleding! Gewoon leuke stretch jurkjes en tuniekjes van goede kwaliteit. Vind ik veel leuker!
Mijn voorkeur gaat toch naar mamalicious voor broeken. In de h&m broeken en die van de prenatal zit zo'n domme elastiek bovenin wat mij knelt. Qua truitjes heb ik gewoon wat langere tsshirts met soms een buikband erover. Geen positieshirts dus. Mijn broeken van mamalicious blijven overigens wel mooi
Hier blijven de broeken van mamalicious ook heel mooi. Verder heb ik een broek van esprit en die is wel fijn maar heeft geen hele hoge band.
ik draag nog steeds ( raar maar waar ) mn normale heupbroeken verder gewone leggings met tuniekjes ( o.a. vero moda of hema ) rekken lekker mee ondanks mn behoorlijke bui, heb ik nog niks aan positie kleding gekocht
Queen mum broeken, prijzig maar blijft erg mooi! En verder koop ik ook zo min mogelijk positiekleding, dan heb ik er na de zwangerschap tenminste ook nog iets aan
Esprit, H&M en HEMA heeft fijne 'mama basics' die van goede kwaliteit zijn, vind ik! (iig leggings, t-shirts)
ik denk dat het heel erg persoonlijk is.... van mamma licious heb ik 1 broek gekocht en die heb ik altijd aangehad (nu nogsteeds hihi)... miss etam vond ik een rotbroek (idd het elastiek bovenin) en van h&m had ik een skinny gekocht die ik hooguit 2 keer aan heb gehad omdat ie gewoon te klein werd.... bij bristol heb ik basic shirts gehaald (1 maat groter) en die zaten tot op het einde nog goed... en die kan ik nu ook nog aan!
Esprit en Mamalicious. Ik vind de buikband bij een broek van overige merken helemaal niet lekker zitten. En verder basis shirts ed. van Esprit of Prenatal.