Bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaStefanie, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaStefanie

21 jun 2011
    33
    0
    0
    Productie-arbeider
    Genk, Belgisch Limburg
    Hallo,

Ik ben nu al bijna 32weekjes zwanger,,
    maar heb al een week lang zo een pijn net onder mijn rechterborst, deze pijn gaat zo door naar mijn rug en onderrug, ook is er af en toe de pijn in mijn bekken?

Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn?

groetjes MamaStefanie

2. Iefie

Iefie Niet meer actief

Ik dacht dat je bandenpijn juist in je onderbuik, je liezen en je onderrug voelt, maar dat weet ik niet zeker. De bekken worden tijdens de zwangerschap weker waardoor je ze ook sneller kunt overbelasten. Je klachten kunnen ook niet zwangerschapsgerelateerd zijn. Maar misschien kan je beter even de verloskundige bellen? Dan weet je het gelijk! Ik gis maar wat.. sterkte!

3. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Pijn onder rechterborst?
    Misschien de ribben, ligt je kleintje met de voetjes aan die kant?

Ik had vanaf 25 weken last onder de rechterborst.
    En dit werd steeds erger, de vlos, en gyn gaven aan dat dit de gekneusde ribben waren. van het getrap. 2 weken na de ks nog last van gehad.

Maar als je hoofdpijn hebt, of misselijk etc etc....zou ik als ik jou was gaan bellen.

4. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Het klinkt iig niet als bandenpijn. Dat is inderdaad in de liezen en onderin de buik te voelen. Het kan ook zijn dat de baarmoeder omhoog drukt. Maar voor de zekerheid zou ik de vk bellen als je het niet vertrouwt.

5. MamaStefanie

21 jun 2011
    33
    0
    0
    Productie-arbeider
    Genk, Belgisch Limburg
    Inderdaad, Beebje lag steeds in stuitligging, en rond de 30weken is ie gedraaid, met de voetjes aan de rechterkant,, ..??
    Ik heb de 30ste een afspraak bij de gyneacoloog, en zal deze zeker aangeven, tenzij de pijn ondraagelijk word,,..

Ja, ik heb nooit een bandenpijn gehad, ook niet met zwangerschap1,, dus,, vandaar deze misschien wel domme vraag :)

Dank je wel :)

Deel Deze Pagina