Fijn offerfeest!

Discussie in 'De lounge' gestart door Umm85, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Iedereen die het viert: Heel fijn offerfeest !!

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij zijn vanochtend met hele gezin naar de moskee geweest, daarna Kids gewoon naar school gebracht. Man en ik stad in voor nieuwe outfit kids en kado en toen ze klaar waren met school naar een feest van onze gemeenschap geweest. Helaas moest ik vanavond gewoon werken. Morgen weer een nieuwe dag! Gaan gezellig met mijn familie eten, mijn zus en ik zijn beide met een man uit hetzelfde land getrouwd.

3. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ah, meer een logistiek dingetje dus. :D

4. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Eid moubarak ❤️!!

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Fijn offerfeest voor iedereen :)

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Mijn zoontje vroeg vrijdag in de brillenzaak aan de opticien (van Turkse afkomst) wat hij eet:(

Geen idee hoe ie daar op kwam om hem dat te vragen. Maar ik vond het vreemd dat mijn zoontje dat vroeg. Misschien dat ze er op de speelzaal over gehad hebben, bij hem in de groep zit sinds kort een Syrisch jongetje. Misschien dat ie verband zag tussen dat jongetje en die meneer:(
    Die meneer heeft veel humor dus hij zei een heel schaap of een koe en boterhammen met pindakaas:).

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    LOL!!!!

Gisteren in de sporthal hier (72 uur noodopvang voor 43 minderjarige asielzoekers) lag er baklava. Blijkt een Turks gezin gekookt te hebben voor je jongens. Hoe mooi is dat! En helemaal in de gedachte van het offerfeest!

Deel Deze Pagina