Bugaboo cameleon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Justy, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hallo,

Iemand ervaring met deze wagen?

2. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    haha, grappig , heb net een onderwerp ingestuurd over de joolz day vs bugaboo kameleon.
    Hoe zijn jullie bij deze wagen als optie gekomen?

3. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    hier een bugaboo cameleon en bevalt heel goed. Tot nu toe heeft ons meiske van twee er met veel plezier ingezeten en gelegen en nu staat ie weer met wagenbak klaar voor de tweede. Voordeel de stang is gemakkelijk te draaien .. waardoor het kindje van zit richtin kan veranderen. je zet hem snel en handig in elkaar.. hij is heel klein te maken als het echt moet.. bij bijv. vakantie.
    De hoogte van de bak en de verstelbare stang is gemakkelijk als jij en je partner van lengte verschillen. bak is iets groter en breeder dan de Joolz.. en ach voor de rest is het gewoon welke vind je het mooist! Suc6 met kiezen

4. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik heb jaren geleden de bugaboo gehad, ik heb hem niet gekocht omwille van zijn schoonheid maar omwille van zijn handigheid en compactheid. dus hier een tevreden bugaboo gebruikster

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    we hebben hem al 2 jaar echt een super wagen en nu word ie dadelijk weer gebruikt voor de 2de. En ook leuk heb er een nieuwe kap bij gekocht en is weer als nieuw haha net of je een nieuwe wagen hebt

6. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Hier ook een Cameleon. Super wagen!

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vind het een superwagen!!
    Klein inklapbaar, goed wendbaar, grote wagenbak wij hebben er veel plezier van gehad.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Best verkochte kinderwagen ter wereld. Die massaal door de celebs van binnnen en buitenland wordt rond gereden dus dat zegt wel iets over zijn goede kwaliteiten denk ik.;):D

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Super wagen net verkocht voor een duowagen. Maar anders had ik hem graag gehouden!

Deel Deze Pagina