Fijn.. service

Discussie in 'De lounge' gestart door Cygnet2, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Al een flinke tijd terug had ik een broek gekocht voor mijn zoontje bij Zara. Leuke broek maar wel erg warm. Nu ging hij gisteren appels plukken (ik had nog niet door dat het 18 graden was...) dus ik dacht.. dat is een fijne broek en trek 'm dus voor hem uit de kast.

Tijdens het ontbijt valt me opeens op dat de naden niet goed aan elkaar zitten en dat er dus twee flinke gaten in de broek zitten. Uit en spijkerbroek aan (gelukkig maar achteraf...)

Vandaag naar Zara gegaan. En afgezien van het feit dat ik wel even moest wachten, was het allemaal geen enkel punt. Geen bon, geen kaartjes er meer aan en zelf vlekken erop (tja, zoon had alweer aardig zijn best gedaan tijdens het ontbijt)...

Ik heb gewoon dezelfde broek weer mee gekregen en dit keer zonder gaten erin!

Heel fijn.. eigenlijk best stom dat ik toch blij met dit soort service terwijl het heel normaal zou moeten zijn :)

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Erg netjes! Ik denk niet dat bij veel winkels je dezelfde reactie had gekregen! Dus ik snap dat je blij bent! ;)

3. louan

louan Niet meer actief

Tegenwoordig doen we niet moeilijk meer ;)

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Goede service van Zara!

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Fijn hè de Zara!
    Ik wilde laatst een aantal dingen ruilen, maar had geen bon meer.
    Was ook totaal geen probleem!

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid ten top dus!!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat goed! Fijn

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Idd een superservice! Had een tijdje geleden broeken besteld online en ze pasten allemaal niet. Zaterdags teruggebracht en maandag stond het bedrag al op de rekening.

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

zeker goede service! in de meeste winkels had je een 'nee' gekregen :)

Deel Deze Pagina