Oke ben het helemaal zat, wil een andere auto !! Wat is een beetje een goed alternatief voor een Renault scenic ? We zijn met ze viertjes, 2 volwassenen en 2 kids. Wil absoluut geen renault meer :x, moet ook wel betaalbaar zijn. Iemand tips en adviezen ?
Citroën exsara picasso wij hebben ook een renault senic gehad wat een rot wagen nu dus een citroën is kwa model en. Van binnen goed vergelijkbaar met elkaar en echt ruim wij zijn er tevreden mee
Wij hebben ook een Renault Scenic, en inderdaad, wat een drama... Toevallig hebben we vorige week een andere auto gekocht, kunnen hem vrijdag ophalen. Is een Toyota Corrola Verso geworden. We hebben beide de ballen verstand van auto's, maar dit schijnt een degelijke auto te zijn zonder veel problemen (en das bij de renault wel anders ). Je weet het nooit met auto's, maar heb bij deze het gevoel een goede koop te hebben gedaan. Wij zijn ook met z'n viertjes.
Opel Meriva iets? Weet niet hoe groot je budget is, maar Opel is een degelijke auto, fatsoenlijk airbags en niet duur in onderhoud. Zijn ook veel imitatie-onderdelen voor te krijgen
Ik rijd in een Renault Megane estate (station is dat) en die bevalt me heel erg goed. Er staat pas 50.000 km op de teller, maar ik heb er nog geen problemen mee gehad. Andere merken die in mijn beleving waar voor hun geld bieden: Ford Skoda Toyota Of misschien een Opel Meriva?
Toyota Corolla Verso. Hele fijne auto en Toyota is het meest onderhoudsvriendelijke merk. Wij hebben hem tweedehands gekocht met 1 jaar garantie.
Nee een renault komt er hier niet meer in. Helemaal gehad met die auto's. Kijk heb je nou een keertje iets met een auto oke maar wij hebben naar mijn gevoel iedere maand wel iets. Verschrikkelijk. Ik heb alle tips opgeschreven en ga vanavond even met manlief om de tafel zitten, dankjewel allemaal
OMG! Wij hebben net gister een Scenic gekocht! Ik hoop toch dat wij er niet zoveel problemen mee gaan krijgen haha
Dat hadden wij met onze Seat Altea, das dus ook geen aanrader Wij hebben nu een Ford fiesta (maar dat zal voor met zijn 4tjes misschien wat krap zijn)
Die hebben wij ook gehad ( geerfd van mijn opa ) dat was echt een super wagentje maar inderdaad voor met ze viertjes is dat te krap. Wij zijn ook nog wel van de weekendjes weg en dan kan je in zo'n fiesta gewoon heel weinig mee nemen. Maar het is wel een echte aanrader.
Ford Focus C-max. Die wagen hebben wij. Komt een beetje overheen met die renaut. Ook zit je hoog op de weg, heerlijk.
hoop ik ook voor jullie want bij ons komt er ook geen renault meer in huis wij hebben chervolety tacuma !! ook hele mooie gezinsauto's
Wij hebben een citroen xsara picasso Ideaal qua ruimte en over de kwaliteit zijn we ook tevreden. Het is alleen een typisch, degelijke gezinsauto Voor ons straks dus een sportievere station..
Wij hebben nu ook een citroen xsara picasso prima auto. Hiervoor een renault scenic gehad en ook daar hebben we nooit problemen mee gehad. Ik denk dat je gewoon mazzel moet hebben met een auto. Mijn vader heeft een ford gehad waar echt om de haverklap iets mee was. Met een auto weet je het gewoon nooit. Succes met je keuze