Die heb ik ook, is heerlijk! Ik vind sowieso die hele lijn met die goud/roze verpakking heel fijn. Maar weet niet of die tegen de warmte beschermt. Ik heb zo'n knalroze flesje, weet gewoon het merk niet meer! (Zwangerschapsdementie?) Een hele lijn met knalroze potjes en flesjes, maar die beschermer daarvan is heel fijn voor het steil maken van haar.
Ik heb kérastase met een hele ingewikkelde naam erachter. Gekocht bij de kapper. Ik gebruik het voor het fohnen en àls ik een stijl-/krultang gebruik. Hiervoor gebruikte ik iets van Swarskopf (schrijf het volgens mij niet goed) Een een of ander serum wat erg fijn was.
Wel hittebescherming gebruiken hoor! Je moet het alleen goed droog laten worden voor je je steiltang gebruikt. Als het nog vochtig is veroorzaak je 'hitteblaartjes' in je haar waardoor het kapot gaat (stijltangen die je zogenaamd op vochtig haar kan gebruiken moet je nooit nemen, is gewoon niet waar) en als kers op de taart 1 a 3 druppels glansserum in je handen verdelen en dan in de punten smeren ( bij lang haar vanaf de oren, dan word je haar niet vet) haha
ik gebruik de biosilk..heerlijk spul en maakt je haar niet vet. je hebt er weinig van nodig gelukkig want het is best prijzig.
Ik gebruik Fuente styling oil van de kapper. Ruikt heerlijk! M'n haar wordt er niet vet van. Wel prijzig.. 25,- Maar je hebt er heel weinig van nodig, dus gaat wel lang mee.
thanks ladies,morgen maar eens shoppen,denk dat het die van john frida word,spreekt me wel aan en anders die got2be.
Bekijk bijlage 207744 dit is geweldig spul... na t douchen een beetje door je haar heen doen.. fohnen- stijlen.. geweldig!!!
en nog een vraagje hoelang hebben jullie je haar?? zit er aan te denken om er een stuk af te doen,veel dode punten,maar vraag me af wat is dan leuker in lagen? of recht ivm steiltang
ja hoor hij ruikt goed! ben echt blij dat ik dit spul ''gevonden'' heb.. altijd zo tramalant met mijn haren. en nu is t een stuk beter. mijn haar is vrij lang, hoe leg je dat uit.. iets langer dan de helft van mijn rug zeg maar. en heb t ook in lagen. stijl mijn haar maar heel soms, ik doe nu dat spul erin en dan fohn ik t, dan is mijn haar al vrij stijl eigenlijk.
Dan ben ik zo'n rare kapper die adviseert NIKS in het haar te doen voor het stijlen!! Het is gewoon niet goed, je verbrand je haar hoe dan ook! Als je er iets insmeert voor het stijlen gaan je schubben open staan en beschadigt je haar dus meer! Tuurlijk verteld de kapper je dat je er iets in moet doen, verkooptechniek zij adviseren jou, jij koopt het zij verdienen. Gewoon je haar goed laten drogen, en daarna stijlen, en dan afsluiten met een verzorgend product..
Lees dat je haar niet nat kunt stijlen, ongeacht de tang.. Dus ook niet met de chi stijltang? Deze zegt dat wel te kunnen. En wil dan eigenlijk deze gaan kopen, is deze uberhaupt wel goed dan?