Fijn voordelig meisjesondergoed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Paardenbloem, 5 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    Hier hebben beide kinderen ondergoed van de Hema aan. Bevalt prima en zit mooi.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  2. Neilia

Neilia Niet meer actief

Hier dragen beide kinderen ondergoed van de Zeeman.

3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.672
    8.412
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of het heel erg verschilt tussen jongens en meisjes. Maar de boxers van de hema vond ik te kort om over een luier heen te doen. Wat dat betreft vond ik het meer een of of, dus of de luier op de plek houden of goed aansluiten op het lichaam. Die van de zeeman waren iets hoger. Dat maakte het makkelijker om met dezelfde onderbroeken over te stappen. Maar bij onze dochter zal ik toch sneller kiezen voor onderbroeken die mooi aansluiten zonder luier, dan voor beiden situaties.

4. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ze is wel vrij mollig dus het zal niet heel snel te wijd zijn denk ik..

5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.154
    3.184
    113
    Hier ook niet inderdaad. Nooit anders dan hema boxers gehad!

6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.399
    5.305
    113
    Ik vind zelf de hemden (met brede bandjes) van de hema wat kort vallen, boxertjes zijn wel prima voor over een luier hier. Die van de zeeman vind ik vreselijk. De hemden zijn wel ok, maar gaan bij mijn dochter erg flodderen, waardoor ze niet goed in de broek blijven zitten. Het fijnst vind ik ondergoed van funderwear, ik koop dat online, maar geloof dat jola dat ook verkoopt in de winkels. Zowel hemden als boxertjes vallen mooi en blijven lang mooi. Hemden vallen smal en lang en dat is hier nodig.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.697
    5.725
    113
    Toch de Hema, die met pijpjes. Zitten goed, bijven netjes na het wassen en gaan lang mee.

8. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik heb nu een setje boxers en een setje gewone onderbroekjes van de Hema besteld omdat daar nog de meeste keuze was in haar maat. Ben benieuwd:)

9. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Eerst kocht ik Hema, maar daar vond ik steeds lastig om complete sets te kopen. (dus bijpassende onderbroeken) Later kocht ik op de markt Beerens. Perfecte kwaliteit en mooi smal.

Nu met een 11-jarige in huis die graag topjes wil, koop ik weer bij Zeeman. Veel keus en leuke prints. De kwaliteit van Zeeman vind ik ook prima. Ik was het op 40 graden en het gaat niet in de droger. Ondergoed blijft netjes en verkleurt niet echt.

10. tasje

tasje Actief lid

20 mei 2014
    467
    187
    43
    Hema (bij twijfel, 1 maat groter dan gebruikelijke maat)
    Zeeman (maar maten vaak niet op voorraad, incomplete setje)
    Nu wat hipsters gekocht bij action en zit goed (pas 2 keer gewasssn)

11. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.038
    15.073
    113
    Ja hier ook, alleen niet de boxershortjes. Die pijpjes zijn te smal voor haar bovenbenen.

Dochter heeft echt mijn bouw: smalle taille, stevige bovenbenen. Die leert voordat ze t huis uit gaat met een naaimachine overweg gaan. Taille is minimaal een maat smaller als dat de broek verder moet wezen. En broekspijpen steevast te lang.

12. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.033
    2.396
    113
    mijn dochter is net 6 geworden en heeft voor haar verjaardag een janome sew mini gekregen ;) Haha

Vero0504 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  13. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Hier zeeman. Smalle dame van 4 en zeeman valt mooi en katoen wat ik belangrijk vind. En goedkoop dus koop gewoon nieuwe als ze op zijn

14. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Ik koop alles bij de Hema of Zeeman. Blijft beiden lang mooi.

15. HvL

HvL Bekend lid

6 mei 2015
    709
    420
    63
    Ik heb voor onze peuter van 3 ondergoed van lief. Bij een outlet winkel gehaald. Ze is heel tenger en draagt maat 74/80. Kledingmaat heeft ze 92. Ik vind ook dat ondergoed mooi moet aansluiten. Maar met een frisse dag draagt ze onder haar rok of jurk nog een korte legging met een kantje. Dan zie je helemaal niks meer.

Voor mijn 2 jongetjes heb ik ondergoed van ten Cate . Maar dan uit de ten Cate outlet winkel. Dus met korting. Het blijft mooi dus kleine broer kan het ook weer van grote broer aan. Toen hij kleiner was had de oudste ook ondergoed van lief.

Ondergoed moet wel lekker zitten. Ondanks dat je het vaak niet ziet vind ik goed ondergoed heel belangrijk.

Deel Deze Pagina