Ballorig Ommoord

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chebu, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ga binnenkort op vakantie naar Nederland en nu wilde ik met Oudste Zoon naar Ballorig in Ommoord, Rotterdam. Ik ben nog nooit bij Ballorig geweest. Is het leuk? En is er een soort speciale dag voor peuters?
    Ervaringen welkom.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Mijn dochter vindt het er leuk, dus vindt ik het er ook leuk. ;) Er is een apart gedeelte voor kinderen tot 6 jaar (maar er lopen ook wel eens oudere kinderen tussen...hoort dus niet, maar ik vind dat het personeel echt 0,0 oplet). Iedere maandag-, dinsdag-, donderdag- en vrijdagochtend kunnen peuters voor 4 euro tot 12.00u spelen, maar er kunnen dan ook andere kinderen in, dus echt helemaal alleen voor peuters is het ook weer niet. (En in de vakanties geldt het niet, dus ligt er ook aan wanneer je precies wilt gaan of het kan.)

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Thanks!! Daar kan ik wat mee. Ik denk dat ik toch maar ga. Vindt ie vast leuk.

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

het is er erg leuk voor de kleintjes. voor de kindjes t/m 3 jaar geloof ik heb je een aparte ruimte zodat ze niet omver gelopen worden door de grotere kindjes. je kunt er eten drinken enz. er zijn er kluisjes om je spullen in op te bergen alleeen moet je wel opletten dat je je zoontje niet te warm aankleed want jeeeee wat is het er warm binnen! ik weet niet wanneer je op vakantie komt maar wij zijn dus voor een maand geleden ofzo gegaan, midden in de winter en hij had genoeg aan 1 dun truitje.
    van het personeel hoef je niet veel te verwachten, eingelijk helemaal niks. ik denk dat het doordeweeks ook beter is om te gaan omdat de kidnjes dan toch op school zitten dus is het ook niet druk :D

veel plezier alvast

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    De aparte ruimte is in Ommoord tot 6 jaar. :)

En ik zie dat ik mijn vorige post een afschuwelijke taalfout heb gemaakt... :$ :(

Deel Deze Pagina