Ik heb net alle kleertjes uit de tassen gehaald die ik tot nu toe heb gehad/gekregen. Maar hoeveel heb ik van elke maat nodig??? Alles is universeel omdat we het geslacht niet willen weten. We hebben ongeveer het volgende nu: Maat 50: 4 shirts, 4 broekjes, 2 vesten maat 50/56: 1 broekje + vest Maat 56: 1 vest, 1 pyama, 5 broeken, 6 shirts Maat 62: 3 pyama's, 4 shirts, 4 broekjes, 2 vesten verder heb ik nog 5 rompertjes maat 56, 10 rompertjes maat 50/56 en 12 rompertjes maat 62/68 Is dit voldoende of heb ik van bepaalde dingen nog te weinig? Ben uitgerekend op 19 september.......
met shirts in maat 50 bedoel je lange mouw shirtjes? Want als dat zo is danzou ik het zo laten. Als de kleine er is dan wil je vast ook nog wat echt jongens of echt meisjeskleding gaan kopen. bovendien weet je dan ook pas de bouw van je kindje en gewicht en lengte. He b je ook sokjes en mutsjes gekregen, want die mis ik nog wel in je verhaal.
Ja heb 2 mutjes en een aantal sokjes en slofjes. Bijna alle shirts zijn met lange mouw, de rompertjes zijn vrijwel allemaal met korte mouw
idd meid ik zou het ook ff zo laten... als het geboren is krijg je weer kleding en dan in de kleur rose of blauw... en zoniet kan je vent altijd nog ff snel wat kleding bij kopen in de kleuren rose of blauw...
zo laten je krijgt nog veel en hebt zo bijgekocht als het te weinig is toen ik zwanger was, was ik enorm hebberig alles is leuk om te kopen...maar zo zonde kort ze alles maar aan kunnen
Helemaal mee eens, je hebt genoeg. Er komt vast ongemerkt nog wat bij in de tussentijd aan cadeautjes en dingen die je echt niet kunt laten liggen omdat ze té leuk zijn... Maar eigenlijk is het al wel goed zo. Als je kindje 56 draagt en een keer de shirtjes op zijn, kun je ook een 62 pakken en een mouwtje omslaan... Luistert niet altijd zo nauw met de maten. Zelfde als je voor jezelf een shirt in bv. M versus L pakt, zit het gewoon wat strakker of wijder.