Huggies voor een poepluier ruiken lekker en goed mee schoon te maken en pampers voor normaal gebruik maar weet niet vind ze niet zo denderend misschien die maar van de etos eens proberen?
Ik gebruik die van Etos en van de Hema (iedere keer als ik daar kom neem ik een pak mee, 3 euri mis je niet en er ligt inmiddels een mooie voorraad) en ik vind ze allebei erg goed. Wat ik doe met een flinke poepluier is eerst met een wegwerpwashandje van de Etos (die zijn al vochtig) het ergste weghalen en dan met de billendoekjes. Zo hoef je geen 20 doekjes te pakken, de poep zit niet overal en je handen blijven schoon...lol, ideaal!
Ik heb ze altijd van de action! De sensitive. Ik vind ze echt superfijn. (en ze ruiken ook nog eens lekker)
Zwitsal de paarse variant met olie. Die van pampers zijn nat en vooral laten ze een plakkerig gevoel achter, echt niet fijn. Etos zijn ok voor af en toe maar ook daar als je onder in het pak komt zijn de doekjes echt veel te nat. Charlie
Hier een etos-fan!!! Eerst pampers gehad, die vond ik te nat. Toen zwitsal, daar bleven al die doekjes aan elkaar plakken dus dat werd hem ook niet. Daarna etos geprobeerd en daar blijven hangen! Gebruik nu heel veel spullen uit het etos baby assortiment. Babyzegels zijn ook een flinke plus hahahaha
Ik zie veel enthousiaste reacties over de etosdoekjes, maar ik vind ze helemaal niks omdat het volgende doekje vaak niet te voorschijn komt! Vooral als ik ze in een bewaardoos doe, sta ik iedere keer te vissen naar het volgende doekje!! Ik vind persoonlijk de billendoekjes van de C1000 super!
Wij gebruiken vaak die van de Euroshopper (Appie). Vind ze erg fijn, en omdat er Euroshopper op staat lijken ze me goedkoop (maar ik weet dus eerlijk gezegd niet wat ze kosten)
Ik gebruik altijd etos of Aldi doekjes. Nadeel van etos dat de laatste paar doekjes nog wel eens vissen is.
Wibra. Die zijn echt super huidvriendelijk en ruiken heerlijk. Kosten maar 1 euro. Die van de Hema vind ik erg huidonvriendelijk.
Wij gebruiken Zwitsal Sensitive billendoekjes. Heb nu verschillende geprobeerd, maar ik blijf deze het fijnst vinden.
Idem dito! Ik koop never nooit andere, ga er zelfs voor naar een andere Etos als ze ze hier niet meer hebben. Koop ook altijd groot in
Ik gebruikte eerst altijd Bumblies. Deze vond ik erg fijn. Maar de laatste 2 verpakkingen vond ik nogal droog. Misschien iets veranderd in de productie. Ik ga denk ik die van de Wibra of de Action eens proberen.
Ik haal ze altijd bij de Action,zijn doekjes van Teddycare..90 stuks voor 1 euro.. Heb hier ook de happy faces van en bevalt super goed
Doekjes van de Hema en dan de paarse verpakking. 3 pakken voor 3 euro. Ik heb vele doekjes geprobeerd maar vondt ze niet allemaal fijn, of ze roken niet lekker, waren kurk droog of snel uit model of heel dun. Doekjes die ik geprobeerd heb zijn, pampers, zwitsal, c1000 huismerk en basis. Ik blijf maar terug komen op de hema doekjes paarse verpaking. Vind ze heel prettig.
ik heb van alles wat gehaald en moet zeggen dat ik toch wel kruidvat, etos en hema het fijnste vind. had van hema de witte verpakking geprobeert en ga nu de paarse proberen. zwitsal, vindt ik droog en blijven vaak plakken aan elkaar. pamper sensitve, veel te nat moet je altijd na deppen met een washandje waardoor het weer plakkerig wordt. ruiken ook minder lekker maar voor poepluiers zijn ze weer ideaal. huggies, te nat, te dik en vegen heel stroef. ruiken wel lekker. je moet gewoon wat gaan uit testen en proberen, je komt er dan vanzelf achter welke je fijn vindt en opzich zijn de doekjes niet heel duur je doet er best lang mee. van dat washandje vindt ik een goede tip!