fijne billendoekjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hinata, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    wij gebruiken van de kruitvat (voordeel pak, met 6 pakjes) en zijn erg fijn

2. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huggies voor een poepluier ruiken lekker en goed mee schoon te maken en pampers voor normaal gebruik maar weet niet vind ze niet zo denderend misschien die maar van de etos eens proberen?

3. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik gebruik die van Etos en van de Hema (iedere keer als ik daar kom neem ik een pak mee, 3 euri mis je niet en er ligt inmiddels een mooie voorraad) en ik vind ze allebei erg goed.
    Wat ik doe met een flinke poepluier is eerst met een wegwerpwashandje van de Etos (die zijn al vochtig) het ergste weghalen en dan met de billendoekjes. Zo hoef je geen 20 doekjes te pakken, de poep zit niet overal en je handen blijven schoon...lol, ideaal! ;)

4. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    marjanneke goeie tip ga dat eens proberen als deze doekjes bijna op zijn

5. Baddie

Baddie Actief lid

26 apr 2009
    120
    0
    0
    Ik heb ze altijd van de action! De sensitive.
    Ik vind ze echt superfijn. (en ze ruiken ook nog eens lekker)

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Zwitsal de paarse variant met olie. Die van pampers zijn nat en vooral laten ze een plakkerig gevoel achter, echt niet fijn. Etos zijn ok voor af en toe maar ook daar als je onder in het pak komt zijn de doekjes echt veel te nat.

Charlie

7. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier een etos-fan!!!

Eerst pampers gehad, die vond ik te nat. Toen zwitsal, daar bleven al die doekjes aan elkaar plakken dus dat werd hem ook niet. Daarna etos geprobeerd en daar blijven hangen! Gebruik nu heel veel spullen uit het etos baby assortiment. Babyzegels zijn ook een flinke plus hahahaha

8. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Ik zie veel enthousiaste reacties over de etosdoekjes, maar ik vind ze helemaal niks omdat het volgende doekje vaak niet te voorschijn komt! Vooral als ik ze in een bewaardoos doe, sta ik iedere keer te vissen naar het volgende doekje!!
    Ik vind persoonlijk de billendoekjes van de C1000 super!

9. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hier ook HEMA, maar je moet het pakje wel goed dichthouden anders zijn te gauw te droog inderdaad...

10. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Wij gebruiken vaak die van de Euroshopper (Appie). Vind ze erg fijn, en omdat er Euroshopper op staat lijken ze me goedkoop (maar ik weet dus eerlijk gezegd niet wat ze kosten)

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik gebruik altijd etos of Aldi doekjes. Nadeel van etos dat de laatste paar doekjes nog wel eens vissen is.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wibra.

Die zijn echt super huidvriendelijk en ruiken heerlijk.

Kosten maar 1 euro.

Die van de Hema vind ik erg huidonvriendelijk.

13. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij gebruiken Zwitsal Sensitive billendoekjes. Heb nu verschillende geprobeerd, maar ik blijf deze het fijnst vinden.

14. SimplyLin

SimplyLin Actief lid

3 mrt 2011
    164
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Idem dito! Ik koop never nooit andere, ga er zelfs voor naar een andere Etos als ze ze hier niet meer hebben. Koop ook altijd groot in :cool:

15. Jits27

Jits27 Lid

2 dec 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de doekjes van de Action erg fijn (Nehneh).

16. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik gebruikte eerst altijd Bumblies. Deze vond ik erg fijn. Maar de laatste 2 verpakkingen vond ik nogal droog. Misschien iets veranderd in de productie. Ik ga denk ik die van de Wibra of de Action eens proberen.

17. Gizzy3378

Gizzy3378 Actief lid

18 okt 2010
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik haal ze altijd bij de Action,zijn doekjes van Teddycare..90 stuks voor 1 euro..
    Heb hier ook de happy faces van en bevalt super goed

18. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Altijd die van Pampers gebruikt. Vind ze heel prettig.

19. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Doekjes van de Hema en dan de paarse verpakking. 3 pakken voor 3 euro.

Ik heb vele doekjes geprobeerd maar vondt ze niet allemaal fijn, of ze roken niet lekker, waren kurk droog of snel uit model of heel dun.

Doekjes die ik geprobeerd heb zijn, pampers, zwitsal, c1000 huismerk en basis. Ik blijf maar terug komen op de hema doekjes paarse verpaking. Vind ze heel prettig.

20. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik heb van alles wat gehaald en moet zeggen dat ik toch wel kruidvat, etos en hema het fijnste vind. had van hema de witte verpakking geprobeert en ga nu de paarse proberen.

zwitsal, vindt ik droog en blijven vaak plakken aan elkaar.
    pamper sensitve, veel te nat moet je altijd na deppen met een washandje waardoor het weer plakkerig wordt. ruiken ook minder lekker maar voor poepluiers zijn ze weer ideaal.
    huggies, te nat, te dik en vegen heel stroef. ruiken wel lekker.

je moet gewoon wat gaan uit testen en proberen, je komt er dan vanzelf achter welke je fijn vindt en opzich zijn de doekjes niet heel duur je doet er best lang mee.

van dat washandje vindt ik een goede tip!

Deel Deze Pagina