Ik heb even Google geraadpleegd, maar kan niet veel babydozen meer vinden. Welke hebben jullie recent aangevraagd? Ik heb de etos zwanger doos, en de prenatal aangevraagd van wij volgens mij, heb ook een kaartje voor de baby dump, maar wat is er nog meer? Kruidvat is niet heel boeiend zie ik, is ook veranderd itt 2 jaar geleden.
- de blije doos van prenatal - de felicitas doos van etos (heeft nu volgens mij een nieuwe naam) - de tas van kruidvat - de doos van de baby dump deze heb ik tot nu toe aangevraagd
Geboortekaartje inleveren bij supermarkt Hoogvliet: Gratis babycadeaus - Hoogvliet Supermarkten Kruidvat tas: Kruidvat - Jouw Baby Mama voordeel Baby-Dump: http://www.baby-dump.nl/bon.pdf Geboortekaartje inleveren bij C1000: Hoera het is een gratis babykadodoos - Extra actie, alleen bij uw C1000 - Acties - Acties - C1000 Geboortekaartje inleveren bij Plus: PLUS - kiekeboebox | acties Geboortekaartje inleveren bij Jan Linders: Babypakket - Jan Linders
Thanks, al die supermarkten zitten hier niet in de buurt. Twee jaar geleden vond ik enkel de blije doos van prenatal noemenswaardig, baby dump heb ik destijds niet gehaald. Iemand enig idee wat er in de baby dump doos zit?
Uh even denken, een knuffel, romper, speen als Ik het goed heb en anders een flesje, lepels, Tuit beker, en verder weet ik het niet meer
Hier: Kruidvat Babydump Etos Prenatal C1000 Plus Ben nog opzoek naar meer Heb ze trouwens ook op iemands anders naam aangevraagd
Geen idee of het de oude of nieuwe was. het is de "ouders van nu zwangerbox" Er zat in: stapeltje boekjes/reclame, difrax speen, flesje jillz 0%, mini buikbalsem en 2 pamper luiers
Ik vond hier de prenatal doos het in ieder geval wel waard, kleine pak pampers, avent flesje, speentje, wat 0% bier voor manlief. Sokjes ook volgensmij.. hoop leuks. Ook korting bij hallmark voor geboortekaartjes etc..
in de baby-dump doos zat bij mij: knuffel, speen, romper, 3 lepels, 2 bewaarbakjes, 2 drink bekers en een hydrofiel washandje. dan ken ik nog de volgende dozen, maar weet niet wat er in zit: babypoint rejoice babygeboortedoos alleen afhalen in Sliedrecht of Capelle aan den IJssel. marktplaats romper
Hmm babydump zit hier niet in de buurt helaas. Is wel de moeite waard zo te zien heeft babypark een doos? Nee toch?? Baby&tiener zal ik ook ff aanvragen prenatal moet ik nog ophalen
Prenatal vond ik bij m'n dochter zeker de moeite waard! De etos doos vond ik 2 jaar geleden ook niks. Haha Fleur, wat ben jij slecht, of slim hihi
Etosdoos vond ik niks! De prenataldoos vond ik leuk net als die van babydump en de tas van kruitvat. Of ik de supermarktdozen ga halen weet ik niet, geen idee of ik genoeg kaartjes over heb.
babydump was onze eerste (tot nu toe enige de rest moet ik nog van horen) maar wij vonden deze erg leuk!