Nou de titel zegt het al! Ik electoduceer er elke avond wel een stuk of 3 als het niet meer is..Ik word er niet goed van bah..Ik ben er doodsbang voor! Hoe ze ook vliegen..en ze zijn nog groot ook..gewoon eng. Wie heeft hier ook veel last van? View attachment 13983
Wij hebben er (nog) geen last van gelukkig. Ik vind ze ook doodeng. Vooral als je niet doorhebt dat ze er zijn en je wilt gaan slapen. Dan hoor je opeens van dat enge geritsel van die vleugeltjes... Ik vind het ook nogal zenuwbeesten met die lange poten en dat heen en weer gevlieg. BRRRR!
Ik had er gister 1 in mijn slaapkamer, wou gaan slapen, deed het licht uit en hoorde wat geklapper er geritsel, ik dacht eerst aan zo'n mega huisspin, die over het laminaat liep. Toen ik het licht aandeed zat zo'n beest op mijn plafond. Gelijk doodgemept.
Ja dat geritsel van die vleugeltjes ja..Ieeel! Je weet ook niet waar ze heen gaan vliegen..en ze vliegen ook heel snel..bah! Ik had ook een keer, vloog dat beest in de ronde en liet zich zo vallen op mij!!! Nou dan wil je niet naast me staan, want ik gil de hele buurt bij elkaar..
wij hebben ze hier ook enorm veel. volgend jaar gaan we ook voor alle ramen die open kunnen (gaan naar binnen open bij ons) horren zetten.
heb ze ook heel veel in huis... gewone niet vliegende langpoten ook... ben er gelukkig niet bang voor(alleen voor dikke spinnen met een kleurtje), maar maak ze wel gelijk dood.. heel irritant dat geluid van de vleugeltjes...
Blegh vieze dingen! De katten vangen ze altijd in de tuin. Zag er daarnet 1 over het waterstuiter, het leek net een langpootmug op een pogostick. Raar ding.
wij lagen laatst in bed tv te kijken, kijkt mijn vriend naar iets boven mijn hoofd, ik durfde niet te kijken want ik zag aan zijn gezicht dat het vast een eng beest moest zijn, helaas was het zo'n enge langpoot! ik weet niet hoe ik het deed maar met 2 seconden was ik uit de kamer 8). ze zitten altijd aan mijn kant, ik denk als zoiets op mij zou vallen dat heel de flat meteen wakker is (mochten ze slapen ).
Haha jaa..Ik ben hem dan altijd ook zo gepeert.. Mijn vriend slaat ze soms ook weleens weg..! Dan ben ik dan wel zo kwaad op hem haha..maar meestal pakt hij ze op met zijn handen en laat ze levend buiten vrij..Dan denk ik, trap ze dan meteen dood..Weer 1 minder op de aarde denk ik dan haha Ik heb ook iets engs meegemaakt met die langpootspinnen. Stond ik in mijn slaapkamer me haren te kammen voor de spiegel en zag in de spiegel dat er zo'n langpoot spin naar beneden kwam !!VLAK BOVEN MIJN HOOFD!! Ik kon nog net aan de kant duiken..Dus heb snel 2 boeken gepakt en hem daar tussen geknald! Later was ik mij aan het omkleden en kwam er nog 1 naar beneden en toen vlak voor mij! Ik was zo bang ben de hele dag niet meer in de slaapkamer geweest,, Oooeeehj wat een vieze enge beesten zijn dat zeg..! Wou dat ze niet bestonden.. Komt die opa van mijn vriend aan dat het nuttige beesten zijn.. Nou ja zal wel maar ik hoef ze hier niet haha..
Oh ja en vroeger toen ik aan het lampion had gelopen en ik kwam thuis, ging thuis altijd mijn tas over de kop. Op het moment toen ik dat deed liep er ook een dikke langpoot spin weg van de berg met snoep..Ieeeel ik krijg nog de kriebels als ik er aan terug denk..