Fijne feestdagen een een gelukkig nieuwjaar( kranten jongen)

Discussie in 'De lounge' gestart door penseel, 21 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik weet dus niet wie er wat bezorgd, de een is altijd heel netjes op tijd en de ander altijd veels te laat of soms gewoon niet. Dus wel wel aan de een wat geven maar weet niet zo goed wat.

Vorig jaar waren er wel 4 of 5 aan de deur geweest, had ze allemaal wel wat gegeven omdat ik niet wist wie wie was en hoe dat nou precies werkte (eerste keer in een rijtjeshuis daarvoor op een flat waar ze niet kwamen)

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha! Ik wist dus niet dat dit ''gebruikelijk'' was en het eerste jaar dat we hier woonden kwamen dus al die mensen die folders/kranten persoonlijk afleveren en je fijne feestdagen wensen! Ik heb ze heel vriendelijk bedankt en de deur weer dicht gedaan..

Maar zou ik iedereen geven dan loopt dat de spuigaten uit trouwens.. Ik krijg per week 4 streekkrantjes en 2 keer folders, zet maar vast een stoel naast de deur!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier al zeker twee jaar dat ze in de straat niet meer aan de deur komen en gewoon het kaartje door de bus doen. Dus hier doen we niks.

4. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Dit jaar voor het eerst iemand aan de deur gehad, waar we hiervoor woonden kwamen de bezorgers nooit aan de deur en bij mijn ouders ook nooit meegemaakt.
    Ik moest dus even nadenken wat hij kwam doen, haha!
    Had niet veel contant geld, nog net een 50ct munt dus dat maar gegeven, zei er ook nog bij dat het niet veel was maar alle kleinigheidjes leuk waren. Maar dat is toch nog redelijk als ik het hier lees. Als ik 1 of 2 euro had gehad had ik dat gegeven.
    Hier wordt alles tegelijk bezorgd (huis aan huisblaadjes 3 stuks en folders) dus krijg niet allerlei verschillende bezorgers aan de deur. Krant krijgen we niet.

5. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Komen ze dan aan de deur oid? Want hier stoppen ze de krantjes gewoon in de brievenbus die aan de straat staat, en dan zie ik ze niet.

6. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.125
    2.961
    113
    Vrouw
    Idd dat gezeur over te laat komen van de folders, dan moet je even een klacht indienen of niet zeuren;)
    Mijn dochter heeft zo'n 2 jaar gelopen, en kreeg altijd wel wat. Kon ook iets lekkers zijn.
    En ze krijgen toch betaald vind ik zo'n flauw antwoord. De meeste mensen krijgen een kerstpakket.
    Als je geef geld wilt geven, ook prima is niet verplicht, mijn dochter kreeg ook wel eens een reep chocolade of een mandarijn.
    Het is ook meer dat de meeste mensen het heel erg waarderen dat iemand in weer en wind de krant, post of folder komt bezorgen. En daarom een kleinigheidje geven.
    Kleine moeite vind ik.

7. Amare

Amare Niet meer actief

Wij geven niks, maar dat is puur omdat we nooit geen klein geld in huis hebben.

Hier wel een bezorger die net zo lang is langs blijven komen tot we thuis waren. Folders kregen we ook niet voor die tijd;)

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij hebben besloten om vanaf dit jaar niks meer te geven aan de folderbezorgers. Ik wens de jongelui hele fijne feestdagen. Ik snap niet zo heel goed waar het vandaan komt eigenlijk. Als ik een betaalde krant zou hebben zou ik de bezorger zeker wat geven.

9. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113

weet niet hoe het elders gaat maar hier werkt een klacht in dienen niet hoor... nu nog geen folders binnen, ik krijg ze vaak pas maandag avond na 8 uur of dinsdag middag...
    heb al zo vaak een klacht ingediend en de jongen aangesproken maar helpen doet het weinig...

10. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Toevallig stonde ze hier net aan de deur. Maar die meiden brengen het rond met z'n drietjes, daarnaast krijgen we nog twee andere streekbladen. Ik wens ze fijne feestdagen maar geef ze niks.

Betaalde krant overigens wel! Ook weet ik hoe het is om er op tijd voor je bed uit te gaan, in sneeuw, wind en regen. ;)

11. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.125
    2.961
    113
    Vrouw
    Ik weet niet welke folders je bedoeld, maar de gesealde folders van spotta (kruidvat enzo) moeten op maandag en dinsdag verspreid worden. Mijn dochter deed het al op zondag maar eigenlijk mag dat niet..

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ooow dat vind ik altijd zo'n tenenkrommende reactie '' Ze gaan door weer en wind '' ;)

Daar kiezen ze dan toch zeker zelf voor? Je kan ook vakken vullen bij de plaatselijk supermarkt, zit je lekker warm en droog.

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

mee eens

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Vroeger had ik voor collectanten altijd wat kleingeld bij de deur liggen en dan gaf ik de folderbezorger ook wel wat. Maar dan stond er in die hele periode 1 of 2 keer iemand voor de deur. De afgelopen paar jaar wordt er alles bij elkaar een keer of zes aangebeld. Bovendien heb ik ook geen kleingeld meer bij de deur liggen (sowieso geen geld meer in portemonnee). Dus bij ons krijgen ze nu niks meer.

15. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hier krijgen zowel het meisje van de weekkrant als de jongen van de reclame folders 2€. Beiden bezorgen netjes optijd en lopen in weer en wind. Wij kennen ze allebei

Deel Deze Pagina