Hallo meiden! Bij deze wil ik jullie allemaal fijne feestdagen. En een mooi, gezond en liefdevol 2016 wensen... Op naar een nieuw jaar vol met leuke va. Els hier op het forum! Veel liefs..
Misschien leuk om hier je kerstwens te plaatsen voor elkaar? Bij deze wil ik graag iedereen een fantastische kerst wensen. Ik weet dat voor sommige mensen deze tijd erg moeilijk is, voor hen wens ik vooral veel kracht en veel warmte. Dikke digiknuf!
Wat een leuk topic! Ik wil ook iedereen een hele fijne en gezonde kerst wensen. En voor de mensen die het nodig hebben; heel veel sterkte en kracht! Zelf ben ik in jaren niet zo relaxed en gelukkig geweest met kerst als nu. Dus iedereen prettige kerstdagen en een gezond en stralend 2016!
Ik wens iedereen een hele fijne kerst en een gezond,gelukkig en liefdevol 2016! 🎄🎉🎊
Voor iedereen hele gezellige kerstdagen en een mooi, gezond, succesvol, warm, liefdevol, romantisch en waanzinnig 2016. May all your dreams come true!
Ik wens ook voor iedereen hele fijne kerstdagen en een gezond gelukkig nieuwjaar!! 💋 En voor degene die er mee bezig (gaan) zijn waaronder ik,wens ik een heel vruchtbaar jaar toe!! 🙌 👶