Hallo allemaal, Op marktplaats ben ik een kinderwagen van het merk Safety 1st tegengekomen. Heeft er iemand ervaring met deze kinderwagen?
Ik zie nu een aantal topics van je voorbij komen over spullen,babykamer en nu kinderwagen... Je bent je al heel goed aant orienteren,maar hou je er ook rekening dat zwanger worden niet altijd vanzelfsprekend is... Hoop natuurlijk dat je zo zwanger bent als je t zo graag wilt maar .... Je bent al ongeveer 'alles aant kopen'.voordat je uberhaupt zwanger bent... Moest t toch even kwijt, niet aanvallend bedoeld maar meer beetje bescherming tegen jezelf, mocht het even duren voordat je zwanger raakt....
Maantje555 ik zie je berichtje ook niet als aanvallend hoor Ik ben me inderdaad aan het oriënteren en vind het fijn om hier de ervaringen van anderen te kunnen lezen! Mijn vriend houd me wel tegen bij het daadwerkelijk kopen van spulletjes, alles gaat hier namelijk in overleg. Dan zwanger worden niet vanzelfsprekend is dat weet ik, vrienden zijn nu net zwanger door ICSI, het was wel even schrikken om te horen dat het bij hun niet wou. Wel fijn dat je om me denkt en daarom dit berichtje gestuurd hebt!