Wij rijden renault megane estate, heerlijke auto! Lekker veel beenruimte bij de achterbank en grote laadruimte achterin
Wij hebben Dacia Logan MCV en hij voldoet, maar dat is het dan ook wel. We hebben in het verleden VW, Seat en Skoda gereden en de afwerking van de Dacia is duidelijk minder, ook in vergelijking met de Skoda. Maar aangezien we dichtbij werken en verder ook niet veel lange stukken rijden, vonden wij het zonde een duurdere auto te kopen.
Peugeot 307 vond ik met 3 kinderen fijn. Nu met 4 minder omdat er nauwelijks kofferruimte over blijft
Wij hebben onze Polo toevallig vorige maand verkocht omdat we met twee kinderen een grotere auto wilde (jongste is nu bijna 2), en zijn voor een Ford Focus Wagon gegaan. Fijne auto en super veel ruimte. Waren heel tevreden over Volkswagen maar een Ford paste een stuk beter in het budget. Overigens verbaasd het me wel dat de Bugaboo niet in zijn geheel achterin past bij jullie; wij hebben de Donkey en die dus bijna 2 jaar prima kunnen vervoeren in de achterbak (wel zonder de hoedenplank erop want dat paste anders net niet). Het ging al die tijd prima in de Polo, behalve bij weekendjes weg e.d., maar nu we een grotere auto hebben is dat zooooo fijn! Hoop dat jullie snel een fijne andere auto vinden.
mijn rolstoel EN rolstoel lift passen achterin mijn ford focus wagon, een van de lichtste stations en zuinig. dus ruimte en niet te duur.
Wij gingen van een VW Polo naar een Renault Mégane Estate. Nooit spijt gehad. VW is vaak wat duurder in onderhoud. Kijk goed naar de prijzen van wegenbelasting e.d. Mijn man wilde nu eigenlijk wel een VW Passat. Mooie auto alleen gingen we dan 500 per jaar extra wegenbelasting betalen op het bedrag wat we nu kwijt zijn. Gisteren hebben we een andere (iets nieuwere) Mégane gekocht.