Ik heb de laatste tijd constant steken / druk achter het oog Iemand enig idee wat dat kan zijn? Naar de huisarts ermee lijkt mij ook weer zo overdreven.
Nou dat lijkt mij eigenlijk niet, je hebt maar twee ogen, ik zou er zuinig op zijn. En dus de huisarts bellen en het voorleggen, dan kunnen zij bepalen of ze je willen zien of niet.
Heb je het idee dat het bv een vorm van hoofdpijn is? Bij mij trekt spanningshoofdpijn achter mijn ogen, ontspannen en goed slapen verminderen het. Maar het voelt voor mij wel duidelijk als ‘pijn achter ogen door hoofdpijn’. Maar hoe dan ook; huisarts is altijd een goed idee bij klachten, ook als het achteraf iets totaal onschuldigs blijkt te zijn.
Meer drinken, paracetamol en slapen. Bij mij komt het met regelmaat terug ( Ook bekend met migraine) ik denk dat het hormonaal is. Ik heb wel het idee dat extra drinken helpt en zorgen dat je op tijd bent met paracetamol. Zodra ik te laat ben duurt het langer voor dat het werkt en voel ik me langzaam steeds misselijker.
Als je er ook hoofdpijn bij hebt dan zou ik even naar de huisarts gaan. Heb je geen verminderd zicht of flitsen/sliertjes of sterretjes in het beeld? Of voel je druk toenemen in het hoofd, daar krijg je hoofdpijn. Ik ben niet medisch, maar wel betrokking bij (planning) oogzorg. Ik zou er zeker bij bovenstaande dingen met spoed (morgen dus) naar laten kijken.