Hi allemaal, Ik ben net zwanger en op zoek naar waar ik het beste informatie vandaan kan halen. Ik heb geen moeder of schoonmoeder waar ik mijn vragen kan stellen en ik ben de eerste van mijn vriendinnen zwanger. Ik voel me een beetje verloren in de zee van informatie online. Hebben jullie dat ook zo ervaren? Of hadden jullie juist vriendinnen en moeder waar je je vragen bij kwijt kon? Hoe zijn jullie aan informatie gekomen? Hebben jullie tips? En wat zijn de meest betrouwbare bronnen? Ik ben heel benieuwd en het zou me ontzettend helpen! Liefs, Florine
Voor de zwangerschap/kraamtijd: Veilig zwanger/veilig door de kraamtijd van Beatrijs Smulders. FIjn om te lezen Voor de borstvoeding: Stefan Kleintjes en Mary Broekhuijsen: Borstvoeding, anders online www.borstvoeding.com Gefeliciteerd met je zwangerschap
Gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik zou de app zwanger&zo aanraden. Daar hebben ze een uitzetlijst, tips en wat je wel en niet mag eten. Ik heb daar al erg veel aan. Verder zou ik me aanmelden bij een verloskundige, daar krijg je dan ook weer heel wat informatie. Succes