Hoi dames, even vraagje: ik kwam net beneden van mijn middag dutje, alles allemaal prima enzo nix aan de hand. sta ik beneden krijg ik me opeens een pijn! niet normaal, echt een heeeeeeeele vervelende pijn. het was geen krampachtige pijn, dus het leek me alsof het geen wee zou zijn of wat dan ook, maar ik werd er helemaal soort van benauwd van. mn buik voelde ook wel helemaal hard, ik naar de wc gweest maar kon gwoon niet blijven zitten vd pijn. ik naar buiten gelopen omdat ik het idee had dat dat misschien zou helpen maar nee hoor.. dus ik de douche maar aangegooid en daar onder gaan staan. toen ging het uit eindelijk wel weg, maar heb nu nog steeds beetje rot gevoel in mn lijf... wat zou dit nou geweest zijn en is dat normaal? het was echt een hele erge pijn, dat je echt zou denken van ik word niet goed! iemand een idee...??
Meid, ik zou even de verloskundige bellen als ik jou was. Waarschijnlijk is er niks aan de hand, maar voor hetzelfde geld ook wel, dus kan je beter even laten checken! Sterkte! Liefs, Marijn
hmm ja? ik weet niet hahaha ben vanochtend nog op controle geweest, en voel beeb ook nog wel gewoon goed nu..... wacht het nog even af denk ik...
Als het afzakt onder de douche dan is het geen wee idd, maar misschien wel indalings weeen ofzo? anders weet ik t ook niet.
hmm ik weet het ook niet..:S twas niet echt iets wat naar een pijnlijk punt toe werkte zegmaar .. .twas gewoon ineens Bam Pijn! heel gek.. nu heb ik gelukkig nergens meer last van... maar heel raar....
ik heb het ook regelmatig bij mij is het gewoon de druk wat er beneden opzit, zon felle steek krijg je dan, want bij mij ligt hij vast ingedaald, weet niet hoe het bij jouw is??
ben vandaag nog op controle geweest en beeb was nog niet ingedaald. maar het voelde niet als een steek of als ongi kramp ofso het voelde gewoon alsof ik het ineens helemaal benauwd kreeg en harde buik en agh het deed echt Pijn! en de pijn bleef ook aanhouden.
heb het van de week ook gehad, alleen wilde ik toen net douchen, dus ging redelijk snel weer weg, gistermorgen controle gehad en de beeb is een klein beetje ingedaald, daar kwam de pijn waarschijnlijk weg.. las datje beeb nog niet is ingedaald, misschien is ie daar nu mee bezig? zou toch even bellen
khep sinds die ene pijn heel de middag nergens geen last meer van gehad.. (tsja behalve maagzuur haha) dus denk dat het wel mee zal vallen....
Hoi Sannehai, ik ben zelf nog maar nét zwanger, dus hoeveel kan ik je vertellen? Maar in een boek las ik over oefenweeën. Een oefenwee gaat over in een warm bad (dus wellicht ook in de douche) en een echte wee gaat niet over, maar blijft aanhouden. Misschien kun je wat met deze info. Succes de laatste dagen!
hoi dames, v.k. toch nog geweest, en die d8 dat (omdat hij/zei paar dagen heeel erg druk was geweest) die mij misschien had geblesseerd.. dus iets met mn spieren.. heel vervelend maarja. khep ze nu een aantal x-en gehad, .. elke x als ik uit bed wil eigenlijk.. heb nu door dat het komt als ik lang heb gelegen, dus zegmaar heb geslapen of op de bank heb gelegen.. nu maar hopen dat beebje snel komt en ik er snel geen last meer van heb thnx voor alle reacties!