Hoi meiden, Hopelijk kunnen jullie mij helpen? Ik ben op zoek naar fijne hemden en boxers voor mijn jongens tweeling. Weet iemand waar ze fijne en mooie te koop hebben? Thanks... Gr Loves
Ik haal het altijd bij de Hema. Blijft heel lang mooi en heel. Heb voor m'n jongste zelfs nog het ondergoed in gebruik wat van m'n oudste is geweest. Nu begint het pas een beetje te slijten.
De witte en grijze hemden van de wibra, met stretch!die zijn echt ontzettend fijn en niet duur. Qua setjes vind ik ten cate echt super fijn. Losse boxers haal ik bij de action weg en die blijven ook het beste. Die van de Hema vind ik snel lubberen en vallen gaten in. Ik lees hierboven juist weer goede ervaringen met de Hema Haha. Misschien heb ik de verkeerde gekocht.
Wibra, en voorheen frendz. Ten Cate is redelijk maar ivm de andere 2 erg duur. Rofli kids zit ook goed. Alleen de hema gaat enorm lubberen en de draden komen na een paar keer wassen los.
Zoontje draagt nog rompers (Hema) en dochter haar ondergoed komt ook van de Hema. Blijft super mooi na 100x wassen zelfs.
Hier altijd hema boxers en hemden omdat ik t qua prijs goed te doen vind. Ze bevallen ook erg goed, maar ik knal ze altijd in de droger en ze worden daardoor (logisch ook) wel wat minder vind ik!
Hier fan van de wibra! Blijft mooi na het wassen, en zit gewoon goed. Heb een poosje terug van alles bij Hema gekocht, maar daar vallen de gaten in 😐
Ik ben fan van de boxers van action! Zijn na tig keer wassen nog steeds mooi! Hemden haal ik overal en nergens.
Albert Heijn! Niet veel keus in printjes en kleuren, maar superfijn ondergoed dat ook nog heel mooi blijft.
Super bedankt voor jullie reacties, ik ga eens even rondkijken Ze beginnen nu zindelijk te worden dus dan is een boxer en hemd wel fijner vind ik. Gr Loves
Hema hemdjes en boxers heeft mijn dochter. Sluiten mooi aan en vallen goed op maat. Blijft zoals eerder genoemd ook goed in de was.