Cowboysbag als luiertas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door xGra, 1 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xGra

xGra Nieuw lid

8 jun 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op zoek naar ervaring met de Cowboysbag als luiertas. Heb al van verschillende kanten gehoord dat je net zo goed een gewone tas kunt gebruiken dan een echte luiertas. Ik vond dit wel een goed excuus om een Cowboysbag te kopen, maar twijfel erg over de maat. The bag is wel erg groot, maar ik weet niet of the Bag Small of eventueel the Little Bag groot genoeg is. Wat nemen jullie allemaal mee? En gebruikt 1 van jullie de Bag Small of the Little Bag als luiertas? Thanks.

2. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ik zou wel voor de grote gaan. Ik heb die, en dan heb je voldoende ruimte om dingen in te doen. Je hebt trouwens ook een echte luiertas van cowboybags

3. Mrsm

Mrsm Lid

18 nov 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jaa de cowboysbag is echt mooi! Ik heb er ook over zitten twijfelen om deze als luiertas te nemen, maar heb het toch niet gedaan. Vond 'm toch te duur...
    Maar je hebt echt geen officiele luiertas nodig hoor. Het enige voordeel is het verschoningsmatje en evt vakjes waar een flesje koud/ warm in blijft, maar dat kun je met een thermosflesje ook oplossen.

Bij mij zit dit standaard in de luiertas
    Luiers
    Doekjes
    Gevulde Poedertoren
    Thermosfles gekookt water
    Flesje koud water
    Drinkflesje
    Extra kleertjes
    Omslagdoek
    Slabbetje
    Spuugdoek
    Hydrofiel

4. beertje86

beertje86 Actief lid

5 mei 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    Hier de koeka cowboysbag luiertas.
    Ideaal, goede maat, lekker veel vakken en echt een fijn ding.

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb de luiertas versie van cowboysbag en ben er helemaal weg van !! Absoluut niet te groot vind ik. Alle spullen van mijn kleine man zitten er in , en ook mijn spulletjes.

Prijs is inderdaad pittig , teminsten vind ik. Alleen ben er elke dag nog super blij mee.

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat er standaard in me tas zit :

Luiers
    Billendoekjes
    Billencreme
    Flesje
    Melkpoederdoosje
    Hydrofiele luiers 2x
    Extra setje kleren
    Speeltje (sinds een maand ongeveer ;))

En mijn portemonnee , agenda , pen , deo en labello

Misschien ben ik nog iets vergeten maar dit zit er globaal in.

7. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook de diaperbag van Cowboysbag. Heerlijk ding! Heb hem nu bijna 2 jaar in gebruik en ben er nog altijd heel blij mee. Hij is ideaal en heel mooi, dat kun je van de meeste luiertassen niet zeggen ;) en hij blijft mooi ondanks intensief gebruik.

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb ook de diaper variant en heb er spullen in voor een tweeling. Past net allemaal nu.

9. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Hier ook de daiperbag, prachtig ding! Nog elke dag verliefd op :D

10. Binkie81

Binkie81 Actief lid

14 jul 2014
    142
    1
    18
    Haarlem
    Ik heb ook de daiperbag van cowboysbag. Hij is duur maar zijn geld dubbel en dwars waard. En je kunt idd wel een gewone nemen, maar deze heeft een speciale voering. En bij mij heeft er wel eens wat gelekt waardoor ik extra blij was met deze voering. Daarnaast is hij natuurlijk supermooi!!

11. Jo81

Jo81 Actief lid

27 dec 2011
    200
    0
    16
    Hier de gewone bag van cowboysbag. Toen mijn zoon geboren werd, was de diaperbag er nog niet, maar moet eerlijk zeggen dat ik de meerwaarde van diaperbag tov gewone the bag niet zo goed snap. Ja de binnenkant is waterafstotend, maar ik had voeding altijd in een plastic tasje zitten.
    Zou zeker voor de grote variant van de tas gaan hoor, je hebt een hoop zooi om mee te sjouwen!

Deel Deze Pagina