kinderen als onderwerpen?

Discussion in 'Over deze site' started by Bubblez, Feb 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hallo.

Naar mijn weten is de lounge een sub forum voor alle onderwerpen behalve kinderen. Nu valt het mij tegenwoordig op dat hier steeds meer kinder onderwerpen zijn.. en eerlijk gezegd stoort mij dat soms een beetje omdat ik niet zonder reden voor het grootste gedeelte in de lounge rondhang.

Kunnen jullie hier iets mee?

Bubblez

2. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik zei het net nog tegen een ander lid hier. Helaas zijn onderwerpen met deze vraag al vaker geopend en lijkt het er niet op dat het gaat veranderen en de topics blijven staan omdat ze niet verplaatst kunnen worden naar een bepaalde categorie omdat er geen leeftijd(en) genoemd worden.

Verder sterkte met dit onderwerp, er komen nogal eens dames op af die dan een sneer geven dat het immers een zwaaaangerschapsforum is dus wat doeeee je hier dan (au). Dat dingen soms anders lopen dan gedacht, dat boeit dan niet.

Maargoed, ik trek me dit veel te veel aan, dus eh ja. :) Dikke knuffel.

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik weet al wat Beheer gaat antwoorden:

"We zijn bezig met een nieuwe ZP, we zullen alle vragen en opmerkingen meenemen" blablabla

Dat zeggen ze al 2 jaar lang :p

4. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Lijkt me erg moeilijk voor mensen die ongewenst kinderloos zijn! Dikke knuffel.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Heel storend..

Ik hoop oprecht dat ze er iets mee doen. Dit is best vervelend...

6. cc93

cc93 Bekend lid

Oct 10, 2010
    996
    2
    18
    Het is een subforum voor vragen/onderwerpen die je niet kwijt kan bij 1 van de subforums.
    En een algemeen deel over kinderen is er niet. Het is onderverdeeld in baby/kleuter/schoolkinderen. En soms is je vraag gewoon niet leeftijdsgebonden.
    Dan zou er dus een subcategorie bij moeten, kinderen/gezinnen algemeen. Zoiets?

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat was ook het idee cc93, een baby/kinderlounge, maar dat verzoek is afgewezen.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ja ik heb het ook al eens eerder gezegd.

Ik stoor me er ook aan.

Maar goed. Die onderwerpen dan maar niet openen en melden.

9. Manoya

Manoya Niet meer actief

Eens! Zou eens moeten veranderen, wat kan een mamalounge nou voor moeite zijn?
    Vraag me af waarom dat afgewezen is.

10. Ik ben ook helemaal voor een mama-lounge en snap ook echt niet wat het probleem is.

Sommige vragen kun je nu gewoon nergens kwijt eignelijk

11. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Nee, waarom zou je als beheer nou eens luisteren naar de wensen van de personen die dit forum dragen...

12. Omdat ze weten dat we toch wel terugkomen. Als we willen dat er dingen veranderen zouden we echt met zijn allen het forum de rug toe moeten keren. Maar er zijn meer dan genoeg mensen die het geen ene *piep* interesseert of die nooit in de lounge komen ofzo...

13. penseel

penseel Niet meer actief

De lounge woord het meest bekeken.

Vaak wil je direct even praten met mensen. Bij de sup is het niet altijd druk en moet je soms lang wachten om antwoord.

Maar een mama lounge is denk wel een tof idee. Dan gaat 75 procent daar heen. En woord de gewone lounge weer rustiger....Het is het een of het andere.

Het is hier zeer overzichtelijk verder wel eens rond gesnuffeld op andere forum.s maar niet zo mooi en duidelijk als hier je groepen kunnen vinden niks staat door elkaar. ( soms dan)

Het is idd een zwangerschapsclub. Helaas weet ik dat het bij andere niet lukt of dat er hele vervelende dingen gebeurt zijn. Kindje verliezen mk.!. Dan is het denk idd gevoeliger. Daar heb ik zeker begrip voor. Probeer altijd de juiste sup groep te pakken maar soms wil je ook wel eens lekker kunnen kletsen direct en niet lang hoeven wachten.

Maar de wil ik wat kwijt topic is ook zeer geschikt voor andere zaken. .. We komen er samen wel uit toch.

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Penseel. Dit mag dan wel een zwangerschap forum zijn. Er zitten hier genoeg vrouwen die ook al kinderen hebben en geen meer willen. Mag je hier dan niet meer zijn als je al kinderen hebt en geen meer wilt?
    Het is idd erg vervelend om steeds kinderen onderwerpen tegen te komen in de lounge.

Ik begrijp ook dat de lounge het meeste bezocht wordt en dat er geen ander stuk is waar je deze vragen verder kwijt kan. Het is alleen erg vervelend.

Ik hoop dan ook oprecht dat het beheer op deze kwestie reageerd en hier een oplossing voor probeert te zoeken. Ik ben blijkbaar niet de enige.

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik zou het helemaal prima vinden als een mamalounge betekent dat de gewone lounge rustiger wordt.

Toen ik me hier registreerde wist ik niet dat zwanger raken zo'n opgave zou worden. Eerlijk gezegd, ik dacht: ik gooi de pil er uit en over een jaar ben ik hoogzwanger of moeder. Maar goed, ook al duurt het dan langer dan gepland, in de tussentijd maak je vrienden, je volgt groepen of bepaalde onderwerpen. Ik ben me er goed van bewust dat het een zwangerschapsforum is, maar op slechte dagen of in slechtere periodes is de lounge wel zo'n beetje een online toevluchtsoord hier op ZP en dan is het erg confronterend als het vol staat met kindertopics. En ik vind niet dat je dan van je leden kunt verwachten dat ze maar weg blijven tijdens zo'n periode of terugkomen als het eindelijk lukt, als er gewoon een oplossing is.

16. Maar als iedereen z'n verhaal gewoon plaatst in de goede subfora, wordt het daar automatisch drukker ;)

Weet je, dingen als schooltraktaties vind ik vaak niet zo erg (hoewel ook dat gewoon bij 'Schoolkinderen' hoort), maar vooral de topics over kijkeenshoekoetsjiekoetsjieschattigmijnbabyislaateenszienhoeleukdievanjouis, of juist de moetjehorenwatvoorvreselijksernuweerisgebeurdpffwatismoederzijntochvervelend-topics, zijn vreselijk ergerlijk.

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,562
    3,065
    113
    Ik vind het ook erg irritant.

Na het overlijden van Viënna wilde ik een tijd even helemaal niks van baby's/kinderen lezen.
    Het was gewoon te confronterend.
    Ik las dus alleen de lounge en dan kom je alsnog tig kind gerelateerde onderwerpen tegen.
    heb een tijd vanalles gemeld maar er word gewoon niks structureels aan gedaan
    alleen word het verplaatst, thats it.

18. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    We zijn 'm aan het toevoegen:

Mama en gezin

Willen jullie de berichten die in de lounge staan en nu beter in dat nieuwe forum passen even doorgeven via het melden icoontje (verkeersbordje met uitroeptekentje)?

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

19. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Super!

20. Jullie zijn geweldig! :D

Share This Page