De laatste serie heb ik bij Vera Moda geloof ik gehaald. Maar als ik er 1 vind die perfect zit koop ik er gelijk 4-6 aangezien ik nauwelijks verander qua bouw. Daarvoor bij de C&A die kon ik zo uit t schap pakken en zat perfect. Die zij jaren geleden gewisseld maar ik begreep vorige maand dat ze weer teruggewisseld waren en weer de oudere modellen hanteren. Heb t nog niet gepast want pas er nu toch niet in. Zou april weer ff een nieuwe rij broeken en schoenen gaan halen, maar goed dat ik die ff overgeslagen heb.
Only! Ik heb zowel een skinny als een mom jeans via wehkamp besteld. zitten fijn en zijn niet duur. https://www.wehkamp.nl/only-high-waist-mom-jeans-onlveneda-light-blue-denim-16410848/
Ik had ze eerst ook van c&a. Jessica dacht ik. Zijn er helaas niet meer. Ik heb nu broeken van bonprix. Zijn rond de 15 euro. Naam weet ik even niet. Iets met john Baner. Zitten super lekker.
Nou heb zowaar afgelopen vrijdag 2 broeken gekocht. Een jegging bij de c&a maar ziet eruit als een jeans en zit erg lekker. Valt wel als een skinny maar het staat goed en nog een loose fit bij de MS mode, valt ook goed. Ik weet wel dat ik het kopen van broeken vreselijk vind, vroeger al en nu nog steeds maar we hebben iets. Die van de MS hebben ze ook nog in zwart en donker denim en die bestel ik online. Bedankt voor alle tips, ik kijk zeker nog even verder.