Welke moet ik kopen ? Vast iemand die er verstand van heeft. Of toch maar iPhone 12? Alvast bedankt !
Mijn oudste dochters en ik hebben een iPhone 11 en zijn daar heel blij mee. Maar wij houden ook wel van een groot scherm. Mijn man wilde wat kleiner en is zeer tevreden met zijn iPhone 12 mini.
Ik heb nu een iPhone 12. Hiervoor een xs en daarvoor een SE. Ik vind de SE echt wel heel erg klein. Het is natuurlijk maar net wat je gewend bent, maar ik vind zo’n kleine telefoon niet fijn meer.
Ik heb de 11 als werk telefoon en gebruik deze meer dan mijn eigen Samsung. Mijn man was ook direct verkocht en heeft ook voor de 11 gekozen ipv SE. Hij is inderdaad wel een stuk groter dan de SE, maar ik vind dat juist wel fijn.
Ik heb de 11 en van m’n werk de SE. eerst had ik zelf ook een SE, toen was het prima. Maar nu ik zelf een 11 heb, valt pas op hoe klein de toetsen op de SE eigenlijk zijn. Ik typ nu steeds mis .
Ik had pas hetzelfde dilemma. Uiteindelijk voor de 11 gekozen en ben echt heel blij! Veel betere camera dan de se en goedkoper dan de 12. Top!
Ik heb een SE, omdat die precies de afmetingen heeft die ik wil. Groter vind ik irritant als je hem ergens mee naar toe neemt (en dat is toch het doel van een mobiel in mijn ogen). De 12 mini lijkt me dus ook wel interessant. Alleen de prijs houdt me tegen.
Ik ben juist voor de SE gegaan omdat ik de 11 te groot vond. Dus het is maar net wat je fijn vindt. Mijn man wil ook altijd de grotere.
Thanks voor de tips ik twijfel even door maar ik ga denk ik juist voor de se of iPhone 12 mini want ik wil niet te groot daar heb ik al een ipad , tablet en laptop voor. Ik kom van een iPhone 8 overigens
Dan zou ik echt eerst even kijken of je ergens de SE in het echt kunt zien, want die is volgens mij nog een flink stuk kleiner.
Wij hadden hier voor de 7. De SE (heeft man nu) en de 12 mini (heb ik) zijn net zo groot als de 7. Maar ik weet niet hoe groot de 8 is.