Meiden met een tattoo.. Vraagje!

Discussie in 'De lounge' gestart door fruitdruifje2006, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitdruifje2006

fruitdruifje2006 Actief lid

27 sep 2011
    244
    0
    16
    Is dit normaal?
    Afgelopen vrijdag heb ik een tattoo laten zetten op mijn onderarm, maar hij blijft ontzettend rood. Zaterdag heb ik de tattooshop gebeld, en die zeiden dat het een alergische reactie op de zalf kan zijn. Nu heb ik op aanraden van hun bepanthen gekocht en ben ik aan't gebruiken, maar hij blijft rood. Ik heb geen zin om elke keer de shop te bellen en langsgaan heb ik vandaag geen tijd voor, daarom vraag ik even aan jullie.

Ik heb al meerdere tattoo's maar die zag ik niet (oa rug) daarom weet ik niet of het normaal is.

Bekijk bijlage 206048

2. fruitdruifje2006

27 sep 2011
    244
    0
    16
    Bekijk bijlage 206049
    O ja, het valt me op dat het hoofdzakelijjk bij het rode is. Bij de zwarte lijnen is het bijna niet.
    Ps: dit is slechts een gedeelte vd tattoo.

3. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    het is normaal....het zal nog een paar dagen rood zijn. Inkleuren gebeurt meestal op een iets andere manier dan lijnen zetten. Vind het niet heel rood hoor

4. tijjani85

tijjani85 Actief lid

22 nov 2011
    160
    0
    0
    mama
    gelderland
    hoi hoi,

Op zich vind ik het nog wel meevallen.
    Ik heb meerdere tattoo's en heb altijd de zalf van VSM gebruikt tegen brandwonden. (weetff zo de naam niet ;)) En dan had ik meteen aantal dagen nergens geen last meer van. Ook totaal geen kortvorming.

Als het zo blijft en je je zorgen maakt dan zou ik toch ff langs de tattoo shop gaan.

Groetjes

5. jazz

jazz Niet meer actief

Ik vind het ook wel meevallen inderdaad geef het nog even wat tijd zou ik zeggen. Het komt echter wel voor dat je een allergische reactie op een bepaalde kleur kan hebben maar dan zou dat volgens mij er erger uitzien.
    Mooie tattoo trouwens.

6. fruitdruifje2006

27 sep 2011
    244
    0
    16
    Oke, dank jullie wel. Tjsa de eerste was al 12 jaar geleden, en de 2e was op mijn rug, dus ik twijfelde even ;)
    Dit is maar een klein stukje vd tattoo, want een hoop meiden zullen me wel voor gek verklaren als ze de hele tattoo zien hihi.

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Valt mee hoor. De genezing kost gewoon even wat tijd. Calendulan van VSM vind ik persoonlijk beter!

8. tijjani85

tijjani85 Actief lid

22 nov 2011
    160
    0
    0
    mama
    gelderland
    nou maak je me wel heel erg benieuwd hoor ;).

9. tijjani85

tijjani85 Actief lid

22 nov 2011
    160
    0
    0
    mama
    gelderland
    Die bedoelde ik :D Calendulan

10. fruitdruifje2006

27 sep 2011
    244
    0
    16
    Och schijt ook, ik sta erachter dus ik zet hem gewoon online ;) De hele fam verklaard me al voor gek maar dat boeit me niet.
    Het is de naam van mijn nieuwe vriend.
    Bekijk bijlage 206062
    Deze is gemaakt toen hij er pas op stond.

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb ook laatst tattoo laten zetten gebruikte uierzalf werkte perfect..

mooie tattoo al zal voor mij ook niet de voorkeur naar de naam van mijn man gaan. maar dat is persoonlijke smaak en als jij het mooi vind is het toch goed!

12. fruitdruifje2006

27 sep 2011
    244
    0
    16
    Klopt helemaal. En mijn dochter staat al op mijn rug ;)

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

dit is de mijne ;)

zoonlief

14. fruitdruifje2006

27 sep 2011
    244
    0
    16
  15. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Naar mijn idee niks aan de hand... heb er zelfbgenoeg (15) en ook wel eens enkele gehad die wat langer rood bleven dan de ander.. Kan per plek op je lichaam anders zijn..
    Een alergische reactie zou ook kunnen.. Iemand die ik ken is gek genoeg alleen alergisch voor de rode kleurstof.. Maar ik zou er bij jou niet van uit gaan.. Dan had het er naar mijn idee veel erger uit moeten zien..
    vertrouw je het over een paar dagen toch echt jiet, dan zou ik langs de shop gaan...
    Succes!! En ook al bennik persoonlijk tegen namen vroendjes/echtgenoten, tis een mooi stukkie werk hoor!!!

16. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb 2 weken geleden ook een kleurtattoo laten zetten en idd bij de kleur was het bij mij ook rood eromheen. Heeft wel een paar dagen geduurd. Nu is hij verveld en mooi :)

Ik vind het een mooie tattoo! Zou idd ook niet de naam van mijn man laten zetten maar als jij er blij mee bent is er niks aan de hand toch!
    Ik smeer ook met bepanthen, lekkerder dan uierzalf.
    Dit is de mijne trouwens met de naam van mijn zoontje:

17. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Rood en roze tinten staan bekend erom dat ze lang rood kunnen blijven.
    Ik heb dat zelf met het roze in de tattoo op mijn kuit gehad dat kriebelde heel lang na en was ook langer rood dan bijv het blauw/groene gedeelte.

Nu is dit bij de TS helemaal niet erg hoor (geloof me).
    Duindoorn handcreme hielp bij mij goed maar antihistamine tabletjes schijnen ook goed te helpen (rood/roze tinten irriteren wat vaker bij hooikoortspacienten maar dit hoeft niet).

Zelf zeg ik gewoon blijven smeren met de bepanthen want dit lijkt mij geen reactie daarop en het verder met rust laten zodat je huid de tijd krijgt te genezen,dit is een hele lichte reactie die je hebt op waarschijnlijk de rode inkt

18. fruitdruifje2006

27 sep 2011
    244
    0
    16
    ik ben ook altijd tegen namen geweest van partners, maar ik weet niet hoe het kan, maar dit voelt anders..... :)

19. fruitdruifje2006

27 sep 2011
    244
    0
    16
    Dank jullie wel allemaal voor de reacties!

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    is wel normaal al hoewel herken het n iet bij mezelf maar hoor het vaker bij me laatste tattoo zie ik geen rood deze foto is van direct na het zetten geweest
    nu ziet die er mooier uit

tattoo van me zoontje staat op me rug deze kuit

Deel Deze Pagina