fijne luiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Esje13, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    wij hebben vanaf 6 maanden oud kruidvat luiers en bevallen bij ons erg goed!

2. tuc

tuc Niet meer actief

LOL weet je dat dit precies dezelfde luiers zijn;)

3. tuc

tuc Niet meer actief

Hier ook ah trouwens..hele fijne!

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik heb altijd voor beide kids pampers gebruikt. Eerst de baby dry en zodra ze gingen kruipen de active fit. Alleen had ik bij de oudste voor de nacht toen ze ouder werd de broekjes van het kruidvat

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hier meestal Lidl of bij een aanbieding kruidvat of etos. M'n zoontje lekt eigenlijk alleen bij bumblies door, bij andere soorten nooit problemen gehad.

6. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Ik lees veel verschillende merken.
    Mmmmm lastig.
    Ik vond zelf kruidvat ook stug, maar heb gehoord dat dit vanaf maat 3 minder is.
    Ik kom zelf wekelijks bij de ah en kruidvat. Etos en lidl liggen niet in de buurt.

Denk dat ik maar eens wat ga testen.
    Scheelt toch wel wat met pampers.

7. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik vond/vind Bumblies helemaal niks. Ik blijf ook bij pampers. Baby dry nu, hiervoor ook new baby. Ook die van de kruidvat geprobeerd maar ook helemaal niks, ook niet na maat 3. Als je je pampers altijd in de aanbieding koopt zijn ze volgens mij echt niet duurder dan een huismerk.

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik ga over de grens ;)

9. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Oh ja dat is wel een voordeel als je dicht bij de grens woont. En dan de Duitse grens toevallig en welke winkel? Mijn schoonouders wonen in Limburg en gaan nog wel eens naar Duitsland. :)

10. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    ik heb maat 1 en 2 pampers gehad, nu kruitvat en pampers
    kruidvat is stugger idd maar ik vind ze voor de nacht fijner. pampers begint naar mijn idee te zweten ofzo...

11. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik heb het een keer uitgerekend en ookal koop je de pampers in de aanbieding dan nog is kruidvatmerk in ieder geval goedkoper ;)

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Mijn tip: Kaatje Katoen!

13. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Hoe meer reacties, hoe meer meningen. Probeer gewoon wat uit! Ik vond bumblies niks en heb meestal kruidvat voor overdag en s nahts pampers. Maar dan wel in de kleinere maatjes nog.

14. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Dat inderdaad, ik reken altijd de prijs per luier uit. Zelfs als de Pampers 50% korting hebben zijn ze nog duurder dan huismerk. Komt ook nog bij dat ik Pampers na een nacht slapen maar klamme dingen vindt!

Ik zou een huismerk kiezen van een winkel of drogisterij waar je regelmatig komt, en die uitproberen. Pasvorm is toch ook van elk kindje afhankelijk, en wat je fijn vind van zacht/stug ook.
    Ik heb Kruidvat maat 1, 2 en 3 gebruikt. Etos maat 2. Vond ik allebei prima. Kom vaker bij de Kruidvat dus die gebruik ik.

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kruidvat geprobeerd en heel snel weggedaan vreselijk stugge pampers kan me niet voorstellen dat die lekker zitten die dingen.
    Hier gebruiken we voor overdag active fit en voor de nacht baby dry, onze dochter kan echt veel (lees echt veel) plassen maar is nog nooit doorgelekt zelfs niet als er ook ontlasting bij zit. Ik wil niet anders meer dan pampers.

16. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Babylove!!
    Te koop bij de DM in duitsland
    afgelopen week nog geweest.
    maat 3 100 luiers voor 11.15
    maat 4: 84 luiers voor 11.45
    maat 4+: 80 luiers voor 11.45
    afgelopen week nog 12 dozen gehaald: 2x maat 3 voor luiertaart en 10x 4+ voor mezelf en een vriendin

17. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Hier zijn de Aldi luiers echt favoriet!

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zowel Aiden als Finley hebben altijd Kruidvat luiers. Bevallen uitstekend en zijn niet zo duur.

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Inderdaad :) Bumblies vind ik vre se lijk, 1 keer en nooit meer ;) Als je DA in de buurt hebt, eigen merk is nu in de aanbieding, 2de pak gratis, de moeite waard om te proberen, vind ik dan.

20. Onje

Onje Niet meer actief

Liv heeft maatje 4 van de kruidvat, ik gebruik ze voor lem ook.
    Heerlijke luiers en leuke aanbiedingen zo nu en dan!

Deel Deze Pagina