Wat besteden jullie aan de kinderkamer?

Discussion in 'De babyuitzet' started by anael2009, Mar 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Hoeveel geld besteed aan babykamer?

1. gratis! Overgenomen van iemand anders.

2. tussen de 0 en 300 euro

3. tussen de 300 en 600 euro

4. tussen de 600 en 1000 euro

5. meer dan 1000 euro

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    Hebben gisteren een mooie tweedehandse kinderkamer op de kop getikt via marktplaats voor 400 euro.. volgens mij best een redelijke prijs! Maar hoeveel geld hebben jullie besteed aan de kinderkamer (kast / commode / ledikant?)

2. p1982

p1982 Niet meer actief

we zijn 499 euro kwijt voor de commode, kast en ledikant

3. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

Dec 7, 2008
    419
    0
    0
    Wij hebben echt mazzel wat dat betreft ,
    We krijgen een kinderkamer.. :D
    Alleen de aankleding kost ons geld , en dan niet eens zoveel want mn oma wil ook graag haar steentje bijdragen.
    We dachten in het begin zoveel geld kwijt te zijn al al die spullen , niet eens alleen de kinderkamer maar ook alles eromheen.
    Gelukkig houden we wat geld over , voral met die klote tijden nu.. :rolleyes:

4. flapuit27

flapuit27 Lid

Feb 23, 2009
    89
    0
    0
    rayonmanager
    Amstelveen
    Wij hebben de kamer vorige week besteld en die was ruim 1400 euro :)
    Dat was echt de kamer die wij beide het mooiste vonden....
    En we hebben er voor gespaard, want als ik zie wat een mooie vloer, raambekleding etc kost.... :(

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Wij hebben een bedje van mijn zwager gekregen die doen we opknappen.
    De comode halen we bij de Ikea die hebben daar een hele fijne grote staan met veel opbergruimte.
    Een kast hebben we ook al die we op moeten knappen.
    Dus we zijn voor een babykamer niet heel veel geld kwijt.

Maar ik denk aan de frutseltjes wel, want ik ben wel echt iemand die het heel gezellig wil gaan maken :D

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hadden 1 complete babykamer €1449.00 + een tweede bedje €346.00 -> €1795.00.
    Later toch ook nog een tweede commode €582.00, een tweede kast €672.00 en een tweede wandplankje €104.00 gekocht :oops:.
    Samen was alles dus €3153.00 :oops:!

Voor de kleine die er nu aan zit te komen hebben we nog geen babykamer gekocht. We zijn door een aantal omstandigheden maar naar 2 winkels geweest en niks leuks kunnen vinden, dus doen we dat pas straks als de kleine geboren is. Commodes hebben we twee staan dus geen gebrek aan en we hebben een wiegje voor de kleine, dus ook helemaal geen haast.

7. Mar1een

Mar1een Lid

Jan 27, 2009
    44
    0
    0
    Ondernemer
    Heerhugowaard
    Wat wij besteden aan de kinderkamer ?

Veel aandacht en weinig ( c.a. 300 euro ) geld.
    Wij zijn alletwee erg handig en dat scheelt ook enorm !

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wat een bedragen :confused: Ik ben best wel van het spenderen, maar ik vind het voor zulke meubels ZO zonde... Grote kans dat je kleine er straks met een vette stift overheen gaat voordat mama het door heeft.

Maar goed: wij waren 250 euro kwijt. De kast komt bij mijn schoonmoeder vandaan en de commode en ledikant hebben we op marktplaats op de kop getikt. We hebben het opnieuw geverfd en het staat hartstikke leuk.

9. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,189
    24
    38
    zeeland
    Wij hebben op marktplaats een complete kinderkamer
    voor 100 euro op de kop kunnen tikken .
    Dus daar hebben we mazzel mee.
    De vloer en gordijnen zijn de grootste kostenpost voor ons.
    Die kosten bij elkaar 250 euro.

10. Draadje

Draadje Bekend lid

Jun 1, 2008
    555
    0
    0
    De commode hebben we gekregen (Hemnes van Ikea), daar passen alle spullen in dus hebben we geen kast gekocht en het wiegje heeft mijn vriend zelfgemaakt en heeft on incl. matras ongeveer €40,- gekost.

Wij moeten dus alleen nog ene ledikant met toebehoren aanschaffen wanneer de baby uit de wieg groeit.

11. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Wij hebben voor 100 euro een babykamer gekocht op marktplaats, moet alleen nog een nieuw verfje overheen...
    Verder voornamelijk geldkwijt aan de gordijnen, maar denk dat we niet over de 300euro gaan.

12. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Via advertentie van een collega ledikantje en commode (met matras) gekocht voor 60 euro. We hebben geen kast nodig ivm inbouwkast.
    Verder wat dingetjes voor de aankleding, maar zal nog geen 100 euro worden denk ik.

13. Ilona19

Ilona19 Actief lid

Nov 14, 2008
    167
    0
    0
    Kast, commode en ledikant, zelfs nog een wieg en badje gratis. Wieg, kast, badje gekregen van kennissen van m'n schoonmoeder. Commode en ledikant gratis op de kop getikt op marktplaats.

We hebben natuurlijk wel geld uitgegeven aan de accesoires en dingen als het aankleedkussen.

Als ik er het geld voor had zou ik zelf een mooie babykamer nieuw gekocht hebben. Maar als studente mag ik niet klagen met mijn gratis en nog heel mooie spulletjes! :D

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

De kinderkamer van de ikea was ca 350 euro. Wij hebben er niks voor uit gegeven ,want we kregen hem van mijn ouders. Voor de overige uitzet dingen ben ik zo'n beetje 150 euro kwijt geweest schat ik.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hier was het kamertje 500 euro, geloof ik... (2 jaar geleden) Was goed afgeprijsd, oude collectie van 2006, gekocht in jan '07...

16. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

kwa meubels, schommelstoel, bedje en commode intotaal 330 euro(schommelstoel2de hand heb hem wel geverft zal dus 20 euro bij komen voor alle verf)

maar de aankleding alleen al tijgertje klamboe was 99 euro :confused: :( maarja hij was zo mooi, en ach voor de 1ste(en waarschijnlijk ook de laatste) moest het , al heb ik hem wel 5 keer terug gelegd van nee het is te duur.
    intotaal aan aan kleden toch al gauw 150 a 200 euro(kapstokje, andere knopjes voor op de kast, plankje, speelgoedmand, aantal knuffels, andere mandjes, luieremmer, canvas doeken aan de muur=schilderijtjes)

en dan nog kleertjes en beddengoed(rond de 300 euro denk ik)

17. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Onze babykamer kostte € 1175 (ledikant, kast + commode), wandplankje € 65. Dus dit is eigenlijk een "kale" babykamer de rest van de aankleding kwam er nog bij. Wij hadden ervoor gespaard en wilden geen 2e hands babykamer.

18. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ons kamertje hebben we nieuw gekocht bij BabyPlanet. Kostte toen (eind 2007) in totaal 500 euro voor een ledikantje, kast, commode en plankje. Het was een aanbieding, toevallig vonden we dit kamertje het mooist en het is ook nog superdegelijk. Ik heb kwalitatief veel slechtere kamertjes gezien voor veel meer geld. Dus erg blij met onze aankoop van destijds!

19. Peentje

Peentje Actief lid

Jan 29, 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    225 euro voor het meubilair (BebéJou 2e hands) en zo'n 75 euro aan verf, behang, stickers en accesscoires

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

bedoel je dat jullie het geld niet hadden en er daarom voor gespaard hebben? Dan kun je dat geld toch beter op de spaarrekening zetten voor andere onverwachte kosten?

Share This Page