moet ik het ergste vrezen? :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hope87, 12 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    Oke, k ben wat ongerust nu geworden, erger dan ik al was..

het is namelijk zo: Gister heb ik een enorme stomp tegen me borst aan gekregen maar omdat ze nu extra gevoellig zijn en opgezwolle deed het verschrikkelijk pijn, helse pijn! :)

Vandaag... is me ene borst nog zoals ervoor maar die borst waar ik die stomp in heb gekregen is nu een heeel stuk slapper geworden en gewoon bijna niet meer gevoellig! heel raar! en had ook best gemene felle steken (baarmoeder) afgelopen vrijdag en nu alleen vandaag banden pijn?

zojuist naar het toilet.. en tot mijn schrik, zie ik veel slijm met bloed
    en een mini donker rood stolseltje.. (ongeveer de grootte van een afstandbedieningknopje);) ik ben er zo van geschrokken en ik ben nu ook echt wel verdrietig..:(
    niet dat ik denk dat het door die stomp komt, maar na die stomp zijn alle symptomen ook een heel stuk minder geworden. Dus weet ook even niet meer Wat ik nu moet denken..

2. Rissie

Rissie Actief lid

12 dec 2010
    166
    0
    0
    ik werk in een kinderdagverblijf
    Den Hoorn
    wat vervelend allemaal.
    het beste advies wat ik kan geven is bel even je vk

3. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    je bent natuurlijk nog maar pril zwanger dus het kan zijn dat het niet goed gaat.
    ik zou even de verloskundige bellen of het ziekenhuis of zei iets voor je kunnen betekenen nu.
    heel veel sterkte gewenst in ieder geval

4. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Of het wel of niet goed gaat kan niemand je echt vertellen. Maar het lijkt mij stug dat de slijm bloeding te maken heeft met een stomp tegen je borst. Zou dat in je buik zijn dat zou dat nog logisch klinken.
    Dus ik denk hoe rot ook puur toeval, maar bel gewoon je VK dan hoor je een deskundig iemand.

5. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    @dippertje, nee niet dat ik dacht dat die stomp er iets mee te maken had maar het is opvallend dat het zo achterelkaar opvolgde.

maar heb de vk toch maar gebeld... en die zei wellicht een dreigende miskraam nu moet ik het in de gaten houden

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    He wat moeilijk om zo in onzekerheid te zitten zeg.
    Ik duim voor je dat het gewoon lekker blijft zitten.
    Zeker als ik zo je onderschrift lees, waaruit blijkt dat het niet vanzelf is gegaan, zou het wel heel hard zijn als het nu mis gaat.
    Sterkte hoor!

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Heel veel sterkte meid! Hoop dat jullie kleintje lekker blijft zitten bij z'n mama!!
    Wat hoop ik op een goede afloop...de duimen draaien

8. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    hopelijk is het bij het ene gebleven...en heb je een super mama(to-be)dag
    en bloedingen hoeven niets te betekenen.
    hopelijk is het niets geweest en vertel je ons snel positief nieuws.

9. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    ik hoop het ook dat het niet op moederdag gebeurd, ik ben er tenslotte achtergekomen dat ik zwanger was op dodenherdenking :S mja we gaan het zien en hopen!! i will let you know :)

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vraag me alleen af waarom je een enorme stomp tegen je borst heb gekregen.Hoe is dit dan gebeurt?.

Deel Deze Pagina