Loopfiets al voor eerste verjaardag?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by heerenbeest, Jun 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

Jan 13, 2013
    448
    0
    0
    030
    Als cadeautip voor eerste verjaardagen zie ik vaak als tip loopfiets voorbij komen, maar ik dacht dat ze daar pas met 2jaar echt iets mee kunnen.

Dus waarom voor de eerste verjaardag vroeg ik me af?! :D

2. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Hier de Pukylino voor de 1e verjaardag gegeven, was een groot succes.

3. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Dochter hier is dol op de loopfiets. Ze speelt er al een hele tijd mee.

4. A1988

A1988 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,133
    0
    0
    Twente
    Wij hebben er eentje voor dl voor haar eerste verjaardag gekocht. Mijn neefje van 1,5 ging er meteen mee aan de haal, dus die kan hem sowieso al gebruiken. Dl gebruikt het nu om haar blokken in te stoppen (bakfiets idee), dus heeft ze er nu al veel plezier van 😊

5. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

Jan 13, 2013
    448
    0
    0
    030
    Ah, met vier wieltjes! Nou begin ik het te snappen... ik dacht al... En dat kon ze al voor ze los liep?

PS Mijn dochter heet ook Elyn ;) (maar dan dus met Y )

6. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Hier heeft ze houten zo kleine maar vroeger liep ze iets mer maar nu niet meer vind niet leuk meer wil liefst rennen met iets in handen ;)
    Ze krijgt op haar 2e wishbone met 2 wielen kon eerder met 4 ombouwen maar ik zie daar nut niet echt hij is ook dan gelijk zo lomp en groot.

7. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,979
    136
    63
    Een loopfiets met 2 wielen lijkt mij ook wat overdreven voor een eerste verjaardag. Maar met 3 of 4 wielen kunnen ze al snel. Zo'n auto waar ze op gaan zitten en dan crossen is ook erg leuk.
    Hier ook een loopfiets pas vanaf 2 jaar.

8. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Wat leuk! Wij hebben ook lang getwijfeld of we het met een y of een i zouden schrijven :)

Ja hoor, Elin liep met 19 maanden pas los maar kon daarvoor al op die loopfiets. Het is echt een klein fietsje, ze is nu bijna 2,5 en is er nu te groot voor. Ze heeft nu de puky loopfiets met 2 wielen maar die vindt ze nog eng ;)

9. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik heb voor zijn eerste verjaardag een wishbonebike gekocht.

Super vet ding! Nu is mijn zoontje aan de kleine kant en past nog niet goed met zijn voeten bij de grond. Als hij 1,5 is zal hij hem wel kunnen gebruiken denk ik.

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

Feb 17, 2011
    2,665
    8
    38
    Hier een houten loopfietsje gekregen als kraamkado, ze speelt er sinds 15mnd pas echt mee, kan er zelf op en af stappen. We hebben haar een 3 in 1 wieler met duwstang voor haar 1e verjaardag gekocht, groot s6

11. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Hier ook een pukylino en een houten loopfietsje met 4 wielen. De jongste ging er meteen mee vandoor toen hij ze op zijn eerste verjaardag kreeg.

12. caat

caat Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    1,195
    1
    36
    ligt er denk ook een beetje aan hoever je kindje is, hier had het nog een ongebruikt cadeau geweest voor de komende tijd ben ik bang. ze heeft wel van oma een 5 in 1 driewieler gekregen, die vindt ze fantastisch (vooral de grote toeter voorop is geweldig). Die is geschikt vanaf 9 maanden. Hij word nu gewoon gebruikt als zitje in een tuigje met voetjes op vaste steun en wordt ze voortgeduwd met de stang. Volgende stap is dan de ring eraf en dan kan ze met haar voetjes op de trappers. Uiteindelijk dus zelfstandig los. Loopfietsje komt denk ik voor sinterklaas of met haar 2e verjaardag

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Ik zou een 2 wieler loopfiets idd voor een 2e verjaardag geven, want de meeste gaan er pas na hun 2e op. Ik had hem wel al voor zijn 2e verjaardag en hij kon er toen al mee overweg, maar dat is volgens meer uitzondering dan regel

14. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

Jan 13, 2013
    448
    0
    0
    030
    Wat grappig. Ik zag het laatst ook zo: Elinn :)

Even ontopic: dank voor je info! Dan mss toch maar eerder een loopfietsje :D

15. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

Jan 13, 2013
    448
    0
    0
    030
    Oh ff gegoogled: die zijn cool!!! Alleen wel aan de prijzig zijde helaas. Maar tof ding zeg!

16. misa

misa Niet meer actief

Zn kleintje met 4 wielen kan goed! Zo eentje met twee wielen is misschien voor de tweede verjaardag wel wat!

17. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

Jan 13, 2013
    448
    0
    0
    030
    Ok, dank allen. Ik geloof dat ik deze zomer dan mp maar even afstruin :)

Share This Page