hoi, Mijn dochter wordt binnenkort 2 jaar en ik ben op zoek naar een leuke loopfiets met mandje. Ik vond de limited edition van Veloretti erg leuk (met stippen), maar deze zijn helaas uitverkocht. Nu kwam ik een loopfiets van bikester tegen https://www.bikester.nl/creme-mia-loopfiets-kinderen-12-beige-923694.html Heeft iemand ervaring met zo’n loopfiets?
Geen eigen ervaring, maar vanuit mijn omgeving: de Veloretti (en de bikester denk ik ook, als ik het plaatje zie) zijn vrij zware fietsen. Hier konden 2 jarigen er nog niet makkelijk mee over weg, in tegenstelling tot bijv. een puky. Maar ik vind de bikester wel heel mooi!
Eens met @Feye ik zie ook ouders in de buurt met mooie loopfietsen, maar dan moeten we vervolgens wel telkens onze puky uitlenen omdat die veel makkelijker is. Dus ik zou de fiets met mandje toch wat later doen, eerst maar handigheid met fietsen. Maar ook eens, vind zelf zulke fietsen ook heel leuk!
Bedankt voor jullie reacties. Dan ga ik toch maar naar de puky kijken. Zijn er nog andere merken die ook zo licht zijn?
Wij hadden een bandits and angels loopfiets. Die was handig omdat het licht was en omdat je het frame om kon draaien wanneer ze te groot werden. Die je zelf benoemd is mooi maar zeker door een mand lijkt me die topzwaar.