Ik wil meer dan 300 foto's af laten drukken, zodat ik in de kerstvakantie kan plakken. Waar kan ik foto's goed en goedkoop af laten drukken? En bij een gerenomeerd bedrijf?
ik haal ze altijd bij kruidvat nu 9ct per foto geloof ik ik weet niet of ze ergens nog goedkoper zijn?
Vast wel. Anders ga ik ze bij de HEMA bestellen. Het gaat niet om direct afdrukken, maar om bestellen.
ik bestel ze bij de pixum daar krijg je als je nieuw bent 100 fotos voor 3 euro. Je betaald alleen de verzendkosten. En aangezien ik een paar email adressen heb is het ideaal. Vind zelf de kwalitiet perfect van de foto's
Euhm....ik doe hem toch weer open. Webprint werkt bij mij niet. Ik kan niet inloggen en vind het dan ook een afschuwelijke site. Ik zal het nog eens met explorer proberen. Andere tips zijn dus nog welkom!
Bij Wij Jonge Ouders, is dezelfde als webprint. Voor 0,05 per foto meen ik. Erg goede kwaliteit foto's!
www.photobox.com hier kan je een pakket kopen. Dacht 200 foto's voor 11 euro. Het pakket is een jaar geldig. Dus je hoeft niet in 1 keer die 200 foto's te bestellen.