Hoi! Ik gebruik nu een week utro voor het verlengen van mijn lf. Ik zit nu op 9 dpo. Normaal word ik dan ongesteld, dus de utro doet z'n werk blijkbaar wel. Als ik nu stop, duurt het toch 4 dagen voordat je ongi wordt? Ik heb de moed opgegeven voor deze ronde, dus wil eigenlijk z.s.m. ongesteld worden. Daarnaast vind ik het toch maar gesmeer met dat spul, dus zou ik er nu mee kunnen stoppen? Of heb je dan eerder kans dat het toch niet goed innesteld, wanneer ik tóch zwanger blijk te zijn? (ga er overigens zelf niet meer vanuit).
Dag vlinder, Ik zou gewoon de 14 dagen Utrogestan door blijven gebruiken. En mocht je in die dagen toch nog ongesteld worden dan kun je altijd nog stoppen. Wie weet geeft de Utro net dat laatste zetje die je nodig hebt.
Wat raar, hoe kan zoiets dan? want in mijn geval gebruik ik het toch om de ongesteldheid uit te stellen. Om de lf te verlengen.
Je kan je lf niet 'eeuwig' verlengen, dus uiteindelijk word je door de utro heen ongesteld. Maarrr.... Niet stoppen! Je kan gewoon zwanger zijn en als je een vmk zou krijgen of zo zou je je schuldig kunnen voelen... Blijf hoop houden! Het kan maar zo, maar weinigen voelen als zo vroeg dat ze zwanger zijn. Ik in elk geval pas rond nod, toen even minder en daarna na 7 weken. Succes!
En je kunt idd door de Utrogestan heen ongesteld worden. De eerste keer werd ik ongesteld op dag 14 toen ik de laatste Utrogestan moest zetten en afgelopen keer had ik op dag 11 al licht bloedverlies.
ha Vlinderr, ik zag je naam hier staan, ken je van een ander kletstopicje .. ik hoop van harte voor je dat je toch zwanger bent deze ronde, en anders dat je het heel binnenkort mag zijn!
Ik vind 9 DPO wel heel vroeg om te stoppen, dan geef je een eventueel vruchtje geen kans want direct stoppen verlaagt je progestreonspiegel zo snel dat je lichaam het sein krijgt om alles af te stoten, zelfs na een posi test op dag 14 wordt geadviseerd niet ineens te stoppen. Ik zou gewoon nog 5 dagen wachten, niet iedereen test ruim voor NOD al positief.