Co-sleeper

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Baby Love, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Welke co-sleeper hebben jullie en bevalt ie?

Wij hadden een co-sleeper van Troll en was erg tevreden over de stevigheid, de vele verstel hoogtes en ik vond het erg fijn dat je het zijkantje erg makkelijk omhoog kon trekken als kindje alleen lag.
    Grote nadeel vond ik de kier tussen ons bed en de co-sleeper. Had er altijd een opgerolde badhanddoek tussen maar vond dit echt een nadeel.
    Nu op zoek naar een nieuwe en dus op zoek naar ervaringen met andere co-sleepers!

2. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
  3. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Deze is inderdaad wel mooi! En super dat je door dat extra stukje, de matrassen echt tegen elkaar kan leggen.

Is ie ik veel hoogtes te verstellen? En stevig?
    Als je een extra zijkant koopt, zit dat dan vast erop of kan je het er makkelijk op en af doen?
    En is het matras bij jullie dan even hoog als het matras van de co-sleeper? Ik neem aan dat dat extra latje steunt op de rand van het bed en je dus wel een redelijk dik matras moet kopen voor de baby?

Sorry voor alle vragen!

4. Savagegarden

8 okt 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een wiegje van Roba kan je ook aanschuiven/klikken en ik heb geen kier gezien nog (even geprobeerd baby nog niet geboren)

5. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    het matras heb ik erbij gekocht en die rand ligt idd op onze rand van het bed.
    je kunt hem met en zonder dit stuk kopen en ik heb er dus een matrasje bij met verlengstuk zodat deze ook weer mooi aansluit.
    de gaatjes daar zie je hoe hij in hoogte is te verstellen.
    Hij is erg stevig en degelijk.
    het matrasje is niet heel dik dan verstel je hem gewoon weer wat hoger als dat nodig is bij je eigen matras.

de zijkant kun je erop monteren maar dat is niet om even op en af te halen, vond ik het enige minpunt maar ik zie wel even tegen de tijd hoe ik dat ga doen als de kleine gaat rollen/kruipen dan gebruik ik waarschijnlijk een ander bedhekje wat ik er tegen aan kan bevestigen.

Bijgevoegde bestanden:

• bedje.jpg
      bedje.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,1 KB
      Weergaven:
      8
  6. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Super bedankt voor de duidelijke uitleg!

Ziet er echt heel mooi aan en sluit ook super goed aan, zo te zien!

Jammer dat er geen Makkelijk sluithekje bij zit maar in praktijk heb ik dat ook maar weinig gebruikt bij het vorige bedje.

7. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Ga even googlen! Bedankt voor de tip.

8. Fay87

Fay87 Lid

7 mei 2014
    33
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Ik heb bij de eerste en bednest aangeschaft die ik nu weer ga gebruiken. Makkelijk in hoogte te verstellen (je kan ook de ene kant wat hoger zetten handig bij refluxbabies) en je kunt hem ook makkelijk meenemen.

Hij was wel prijzig in aanschaf, maar tegenwoordig kan je hem ook huren geloof ik.

9. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Ja die kwam ik ook tegen maar is een stuk kleiner dan andere co sleepers en bij ons bed hou je dan toch een kier, vanwege de ombouw. Dat vond ik bij de troll ook het nadeel.

Vond bednest er verder wel super mooi uitzien en handig met reizen etc!

10. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Wij hebben ook de troll cosleeper en inderdaad ook hetzelfde probleem met de spleet tussen de matrassen en gedoe met handdoeken. Met baby 2 gaan we het anders doen met hetzelfde bedje. Ik heb nog een matrasje gekocht, een goedkope dunne. Deze leg ik al eerste in het bedje. Het tweede matras erop en dan leg ik die tegen mijn matras aan en vul dan met handdoeken op aan de andere kant van het bedje, bij de spijlen zeg maar. Dan sluiten de matrassen toch aan en mijn ervaring is dat het kindje niet zo snel zo dicht bij de spijlen ligt.

Deel Deze Pagina