Fijne rolstoel

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Vero0504, 30 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Bij mij zijn mn bekken een permanent gevalletje waar helaas ook niet heel veel aan te doen is. Ja opletten met wat je doet uiteraard. En woensdag weer naar de fysio.

    Hopelijk met wat behandelingen en allicht hulpmiddelen (tapen/banden) dat we t nog iets kunnen uitstellen maar rolstoel gaan we niet aan ontkomen, zo veel is al duidelijk.

    Aangezien ik de 1e keer in een rolstoel belandde met 26 weken en tot 10 maanden daarna dagelijks met pijn zat ben ik op zoek naar een FIJNE rolstoel.

    Niet voor allterrain of alle dagen heel de dag, maar gewoon de simpele dingen als boodschappen of incidenteel een dagje dierentuin. Die wél zelf voort te bewegen is. Degene die ik had geleend destijds was 16+ kg van zichzelf, zonder duwer was dat geen doen. Mijn vrijheid, ook gelimiteerd is me best veel waard.

    Ik heb nu diverse modellen gezien die opvouwbaar zijn, handbewogen en incl voetensteunen +-11 kg. Varierend van +- 200-300 euro (of marktplaats, ook prima). Ik verwacht niet boven de 100kg uit te komen eerder max 80 op t laatst (ruim gemeten) en ben 1.63.

    Iemand nog een aanrader of een mega afknapper?
     

Deel Deze Pagina