Dag, ik zag gisteren jn de supermarkt een kind van een jaar of 5/6 alleen, bellen met ouder die buiten stond. Dat lijkt mij heel handig. Iemand een idee welk horloge dat moet zijn geweest? En hoe zoiets werkt? Heb je daar een abonnement voor nodig? Ik wil het graag kopen in NL dus niet via buitenlandse sites ofzo.
Idd one2track. Is hier al veel gebruikt met buiten spelen. Vooral fijn dat ze contact op kunnen nemen. Alleen nrs die in het horloge geprogrammeerd staan kunnen.dat nummer bellen, ook wel heel prettig.
Wij hebben een goedkopere versie (merk weet ik even niet), was 40 euro ofzo. Werkt niet op GPS maar op iets anders. Niet erg nauwkeurig, zit er ongeveer 3 km naast. Maar het ging ons vooral om het bellen en dat werkt prima.
Wij hebben ook one2track. Ideaal. De twee oudsten hebben ze vooral op de camping om. Kan met een app zien waar ze zitten en als ze met hun zusje op pad zijn dan kunnen ze mij bellen als er wat gebeurd.
One2track dochter krijgt hem dinsdag voor haar verjaardag. Dus nog niet gebruikt. oudste had een goedkope, maar dat was 3x niks. Voor haar ook een one2track gekocht, die krijgt ze volgende week ook.