Ik heb nu al zeker een jaar niet in mijn auto gereden. ( alleen naar apk) zonder corona heb ik de auto amper 1x per week nodig. Partner werkt wel eens thuis en dan gebruik ik zijn auto. Wat al resulteerde in dat de auto vaak niet wilde starten. Nu met corona staat ie helemaal stil en vooruitzicht is dat partner echt dit jaar nog thuiswerkt, ook al zou ie naar kantoor gaan is dat hooguit 2x per maand. mijn auto start nu dus ook niet meer. partner wil dat ik hem verkoop, maar ja die auto rijdt echt niet meer fatsoenlijk. daarbij airco stuk, rubbers vriezen vast, deurhendel bestuurderskant veer stuk. Gekocht met kapotte stuurkolom( achtergehouden info) nu denk ik dan verkopen we hem voor onderdelen Wat zouden jullie doen Het is een fiat punto uit 2003
Als je hem gaat verkopen, houdt er rekening mee dat je dan straks een halve auto hebt staan als mensen echt alleen specifieke onderdelen willen. Heb je daar de ruimte voor? Je zou hem dan ook voor export te koop kunnen zetten. Dat hebben wij gedaan via een site, dan krijg je er toch nog iets meer voor dan bij de sloop en wordt hij gewoon opgehaald voor je deur
Ik zou contact opnemen met sites als ‘ikwilvanmijnautoaf.nl’ en kijken wat zij er nog voor bieden. Is hij wel nog door de APK gekomen?
Mijn man zet best veel te koop waarvan ik denk: dat wil toch niemand meer. We hebben een grote schuur, waar door de jaren heen van alles opgestapeld werd.hij is bezig met flink opruimen dus er komt van alles tevoorschijn wat voor mij onder troep valt, maar voor anderen blijkbaar nog bruikbaar is. Ik zou in je advertentie zetten dat ze niet alleen onderdelen ophalen maar de hele auto, dan zit je ook niet met troep daarna. Proberen kan altijd.