Misschien hebben jullie deze aanbiedingen ook al gezien of niet nodig, maar ik dacht toch misschien even handig om hier te delen. Ze hebben deze week bij kruidvat in de aanbieding: - xxl hydrofiel luiers (3,99 per stuk) - ledikant hoeslakens (2,49 per stuk) - slaapzakjes (7,99 per stuk) Ik heb zelf alvast 2 winterslaapzakjes gekocht in precies de kleuren van ons kamertje bij Babypark. Daar zijn sommige slaapzakjes van het merk Haton nu tijdelijk maar 6,98 per stuk (voor de kleinste maat) terwijl ze in andere winkels het dubbele kosten. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!
Nu bij prenatal ook veel korting. 15% korting op badjes, 2 kruiken voor 20 euro.. En inderdaad volgende week 40% korting op pampers bij de etos!
Aanvulling op Kruidvat: Luiertas en voedingskussen. Voedingskussen was bij 'mijn' Kruidvat gisteren helaas al uitverkocht.
helaas in belgie niet dezelfde aanbiedingen Had die grote xxl hydrofiel luiers nochtans goed kunnen gebruiken!
Bij kruidvat hebben ze ook grote slabbers/spuugdoeken (die je over je schouder kan leggen) en luieretui voor 1,99 (handig voor in de Luiertas!)
Bij het kruidvat hadden ze hier, tussen alle afgeprijsde bende, hoezen voor autostoeltjes en maxi cosi's voor 5,- en daar ging nog 75% korting vanaf.. Wel even zoeken om ze te vinden denk ik..
Die kruiken is niet een aantrekkelijke aanbieding. Bij de baby dump heb je voor 2,05 goedkoper ook 2 kruiken dan kom je voor 2 kruiken uit op 17,95 en alle kleine beetjes zijn toch mooi meegenomen
Ik las op facebook dat ze bij alle babypark vestigingen nu de showmodellen kinderwagens 2014 opruimen met kortingen tot 50%
Oh echt? Dat is inderdaad een betere aanbieding Ik zag ze overal voor rond de 15 euro dus ik dacht 2 voor 20 is een mooie En zeker weten, alle beetjes helpen haha!
Oo tof, ik wou nog graag XXL hydrofielen maar niet voor de prenatal prijs ;-p Morgen kijken of ze ze nog hebben, dank voor de tip!
De kruidvat heeft ook drie value pakken luiers in de aanbieding vanaf maat 2 voor 25 euro. Dat is in maatje 2 dus maar 6 cent per luier!
ik snap de berekening niet helemaal. 3 pakken maatje 2 = 240 luiers. 25 euro delen door 240 = 0.10 cent per luier. Als je 5 midpakken van 5 euro koop heb je 260 luiers voor 25 euro en betaal je 0.09 cent per luier. Nog een betere aanbieding dus.. maar ik kom nog steeds niet uit op 6 cent per luier