Gister net mijn eerste echo gehad. ik lees in iedereens berichtjes dat ze precies de afmeting weten van de baby, maar ik zal het echt niet weten. Maar ik was volgens de computer toch wel 12 weken zwanger. Echt heel bijzonder om dat hartje te zien en horen kloppen. Hij/zij was in het begin aan het slapen en toen werd hij/zijj wakker, draaide zich om en ging bewegen met z'n handjes en voetjes. Echt heel bijzonder. Jammer genoeg was het beeld wat vaag ivm gezwollen darmen, maar ik krijg over twee weken een nieuwe echo. Ben benieuwd of hij/zij dan veel gegroeid is. Hebben meer van jullie last van gezwollen darmen? Kan je daar wat tegen doen?
Ja heb ik ook wat last van. Ik denk wel meer meiden hoor! Goed en gevarieerd eten, volkoren enzo.. Veel water drinken en bewegen schijnt te helpen.?
Trixie Fijn dat je jullie kindje hebt mogen bewonderen! Waarom krijg je over 2 weken alweer een echo? Mirre
Ik krijg een nieuwe echo omdat de vk het beeld niet scherp genoeg vond (door mijn darmen) en ze meer zekerheid wilde. Ze moest heel erg zoeken en darmen op zij duwen om mijn baarmoeder te vinden. Ze heeft het kindje wel gemeten, maar ze wilde gewoon nog een echo. Ze kon nu ook niet goed kijken naar eventuele afwijkingen. maar ze verzekerde me dat er echt niks aan de hand was maar dat het gewoon voor de zekerheid was. Ik vind het best, zien we ons kleintje nog een keer. Met 20 weken krijg ik ook nog een echo en dan is het alweer afgelopen, dus eigenlijk zou ik er maar twee krijgen .