Voor de dames die nog meer willen bestellen. De volgende codes werken dus ook SA389 HC389 Moet je wel via deze link bestellen want dan zijn ook nog eens je verzendkosten gratis. Ik heb net weer 2 dozen besteld voor 3,94 per doos https://www.wijnvoordeel.nl/specials.php?sort=p_up&refID=7004&dc=1&gclid=CJzukf_N9r4CFTLJtAodO08AqA
Bedankt voor de tips meiden!!! Heb ook wat besteld. Zelf geen grote wijndrinkers, af en toe een glaasje, maar dit is te mooi om te laten liggen. En anders lekker voor de visite
Inderdaad, maar heb nu maar weer wat rode wijn besteld voor als mijn schoonvader langs komt Heb nu voorlopig voor de rest van het jaar genoeg haha Nu totaal 18 flessen wijn voor 11,94
haha ja dat vond ik dus ook. nog even een doosje rood besteld. altijd leuk om weg te geven. zijn geen echte wijndrinkers, maar af en toe een wijntje is wel lekker.
Ik heb net ook een doosje besteld, hebben we weer een cadeautje voor m'n schoonmoeder. Staat alleen bij dat de levering na 11 juli is.
Is de 50% korting soms niet meer geldig? Want ik dacht laat ik ook eens een kijkje nemen maar met die kortingscode krijg ik alleen die 20euro korting .....